Worden er nu geen adopties gedaan vanwege het coronagedoe?
Hier gaan de adoptiehonden nu juist als warme broodjes over de toonbank.
Moderator: moderatorteam
er mag in Frankrijk mondjesmaat uit lokale asielen worden geadopteerd, maar vanaf as. maandag mogen we tot 100 km reizen. Ik zie het dus voorlopig nog niet gebeuren dat er honden uit Zuid-Spanje naar Frankrijk worden getransporteerdAlfilillo schreef:![]()
![]()
Worden er nu geen adopties gedaan vanwege het coronagedoe?
Hier gaan de adoptiehonden nu juist als warme broodjes over de toonbank.
dat is ze al twee maandenmetav schreef:Maar kan je haar wel reserveren dat zodra het mag ze gelijk na jou toe kan komen
leuk heTamara81 schreef:![]()
Precies mijn smaak. Wat een mooi hondje. Volgens mij is ze ook super snel, aan haar bouw te zien.
ja he? ze heeft van die grappige oren, een klein beetje ruwharig en, heel fijn, een staart!Galga's schreef:Wat een leukerd
ach, een gegeven paard mag men niet in de bek kijkenDeDiana schreef:Mooi hondje om te zien en de filmpjes zouden mij ook wel geruststellen, al vind ik de andere hond niet écht grootVergeleken bij Maverick is dat toch nog een inieminie?
Inderdaad, er worden nu vanuit Spanje nog geen of nauwelijks transporten gedaan naar het buitenland, maar wellicht is die mogelijkheid er snel weer als de maatregelen in zowel Spanje als Frankrijk wat versoepelen. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten!
Gelijk heb jelucie schreef:ach, een gegeven paard mag men niet in de bek kijken. Ik had haar graag samen met een flinke herder of zo samen zien spelen, maar goed ik ben blijkbaar al veeleisend genoeg
![]()
Ik vind het vooral belangrijk dat ze totaal niet onder de indruk is van een hond 3 keer haar formaat, ook niet als die over haar heen walst. In het eerste filmpje wat ik kreeg zag je duidelijk dat zij graag met hèm wilde spelen, alleen heeft hij slechts oog voor de bal. Maar dat vind ik heel bemoedigend.
Ik denk dat Maverick na haaibaai Mara blij is dat er zo'n kleintje komt
poort al klaar?lucie schreef:De transporten uit Spanje zijn weer op gang gekomen, dus is er iemand langs geweest voor de keuring. Ik ben wederom geschikt verklaard voor het houden van honden![]()
. Moet alleen nog wat aan mijn poort doen, want daar kan zo'n kleintje inderdaad eventueel onderdoor als ze wil. Als ik dat heb gedaan, en een foto kan laten zien, mag ze éindelijk komen
Ooit hadden we jarenlang een aanloop-fox terrier die we Swiebertje hadden genoemd. Een geweldig leuk beestje die ik toen helaas niet kon houden wegens op en neer rijden naar Nederland, waar dit vrije geestje dan in een appartement had moeten wonen. Maar ik beloofde mezelf dat er ooit een kleine terrier zou komen. De vele leuke forumhondjes hebben me wel warm gehouden voor dit idee trouwensAlfilillo schreef:Dat verbaast me echt, dat je door de ballotagecommissie gekomen bent![]()
Jij hebt eigenlijk altijd redelijk grote honden toch? Ik ben wel nieuwsgierig waarom je nu een kleintje gekozen hebt.
Weet je al wanneer ze komt?
lucie schreef: Op zich wel grappig dat de mevrouw van de pré visite, zoals dat hier heet, zelf nog zat te vertellen dat haar Mastin iedere dag even over haar omheining sprong om een ommetje te gaan maken; en vervolgens mijn poort afkeurt
![]()
Nou inderdaad, ben benieuwd hoe een terrier je bevalt.lucie schreef:Ben ook wel heel benieuwd naar weer eens een totaal ander soort hond!