Tamaartje schreef:Vanmorgen ontving ik de factuur van het crematorium. Iets wat ik naar vond, vooral ook omdat we Koda nog niet terug hebben. Kijk op de factuur, 14 dagen de tijd om te betalen. Fijn.
Ongeduldige ikke belde naar de dierenarts om te vragen of zij weten hoe lang het kan duren voor ik Koda terug heb. De lieverd zegt meestal vrij snel, maar ik bel het crematorium wel even.
Wat blijkt we moeten eerst betalen voor we Koda terug krijgen. Of dit normaal is of niet, geen idee. Maar zet er dan iets bij waardoor we dat weten. Anders hadden we mooi van niets geweten en de betaling nog even op de stapel gelegd.
Welke regio is dit? Ik herken het in elk geval niet. Of ik heb gelijk betaald toen (Rijswijk), dat kan ook. Ik wil dit soort dingen helemaal niet op een stapel leggen tot de uiterste betaaldatum. En hoe doen ze dat dan als de hond gezamelijk uitgestrooid is? Dan krijg je zelf de as helemaal niet terug.
Wel fijn dat Binti het zo goed doet. Je kunt van tevoren van alles bedenken, maar goed beschouwd weet je nooit hoe de andere hond het oppakt. Ik had een oppermutter met haar "baby" (twee jaar jonger), en ik dacht dat ik de jongste 2 weken na het inslapen van de oppermutter ook weg kon brengen omdat die enorm leunde op de oudste hond. Niks was minder waar, ze heeft nog dik 4 jaar van het alleen hond zijn kunnen genieten.