Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alhoewel het mijn hondje niet meer is wilde ik toch even deze foto’s delen, ze zijn zo poepig.
Rani was volgens haar paspoort laatst jarig en haar fan die ook nog eens patissier is had een hondentaart voor haar gebakken.
Wat vervelend om zo'n vriend te hebben.
Lief toetje heeft ze. Ik merk dat ik stiekem toch nog een zwak heb voor de honden die uit hetzelfde asiel komen als Aura en Linda
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Ze is een stuk grijzer geworden dan de laatste keer dat ik haar zag (is ook alweer lang geleden), had geen idee dat ze alweer 10 zou zijn joh, ze leek nog een jonge godin! Gefeliciteerd! En een lebber van Vic, want ze is een van de zeer weinige dames die hem konden bekoren
Het gaat heel goed met Rani, ze is wel wat dikker geworden sinds ex thuiswerkt maar dat vind ze niet erg
Ex doet het heel goed vind ik, heeft zich echt ontpopt tot super hondenbaas dus dat doet wel goed.
Ze is trouwens nog steeds even gek en wild, speelt heel veel met zichzelf en stokken, vangt muisjes en zwemt graag. Alleen aan het grijze bekkie is te merken dat ze al 10 is, verder is het nog steeds net een gekke pup
Gollum schreef:Ze is trouwens nog steeds even gek en wild, speelt heel veel met zichzelf en stokken, vangt muisjes en zwemt graag. Alleen aan het grijze bekkie is te merken dat ze al 10 is, verder is het nog steeds net een gekke pup
Gollum schreef:Ze is trouwens nog steeds even gek en wild, speelt heel veel met zichzelf en stokken, vangt muisjes en zwemt graag. Alleen aan het grijze bekkie is te merken dat ze al 10 is, verder is het nog steeds net een gekke pup
Haha, goed zo Rani!
Het is wel grappig, ik zag laatst een filmpje op jouw Facebook over podenco’s en hoe ze jagen en zag daar zo Rani in terug. Hoe dat hupst door het hoge gras, het kwispelen van die staart en dan zie je soms opeens een muisje door de lucht vliegen en in haar keel verdwijnen. Rani is alleen echt veel grover gebouwd maar verder echt razendsnel. En ook zo gezond, nog geen ouderdomsverschijnselen die je normaal wel zou verwachten bij een hond van die leeftijd en grootte.
Ik mis haar wel soms maar zie gelukkig dagelijks foto’s en filmpjes. Ze heeft ook een leuke nieuwe stiefmoeder die haar vreselijk verwend dus dat is fijn
Haha, goed zo Rani!
Het is wel grappig, ik zag laatst een filmpje op jouw Facebook over podenco’s en hoe ze jagen en zag daar zo Rani in terug. Hoe dat hupst door het hoge gras, het kwispelen van die staart en dan zie je soms opeens een muisje door de lucht vliegen en in haar keel verdwijnen. Rani is alleen echt veel grover gebouwd maar verder echt razendsnel. En ook zo gezond, nog geen ouderdomsverschijnselen die je normaal wel zou verwachten bij een hond van die leeftijd en grootte.
Ik mis haar wel soms maar zie gelukkig dagelijks foto’s en filmpjes. Ze heeft ook een leuke nieuwe stiefmoeder die haar vreselijk verwend dus dat is fijn
Superfijn natuurlijk dat ze zo fit oud wordt En dan ook nog vreselijk verwend worden door een nieuwe stiefmoeder, ze heeft het weer goed voor elkaar
Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er podenco doorheen zit - bij die van-alles-wat-mixjes uit Spanje is dat vaak wel het geval.