Moderator: moderatorteam
Vind je ze zo verschillend?blacky schreef:oh, mooi zeg en wat zijn ze allemaal toch heel verschillend.
Dankje!metav schreef:wat zijn ze mooi
Ik hoop maar dat ze allemaal een baasje al hebben
ja, komt misschien ook omdat de hoek soms verschillend is.Doyaquba schreef:Vind je ze zo verschillend?blacky schreef:oh, mooi zeg en wat zijn ze allemaal toch heel verschillend.
Boxers kun je gelukkig zonder bandjes wel uit elkaar houden. Wel mooi uniform nestje qua types vond ik![]()
Maar met kleurtjes en aftekeningen kan je altijd wel veel. Behalve in het vorige nest met 4 teven geel en zwart masker
Ook mijn favorieten, samen met reu 4georges schreef:Doe mij teef 2 of 3 maarGeniet er maar volop van !
Ja grappig is dat.hakunamatata schreef:
Wel grappig om te zien hoe weinig forummers een boxer hebben, maar wel een zwak voor ze hebben.
Ja grappig is dat inderdaad, herken ik ook. Terwijl wij in het dorp natuurlijk een hoge boxerdichtheid hebben haha, de kapper heeft er 1, m'n oma 1 en wij dan 3. Dus als je hier eens komt is de kans er 1 te zien al veel groterannemick schreef:Ja grappig is dat.hakunamatata schreef:
Wel grappig om te zien hoe weinig forummers een boxer hebben, maar wel een zwak voor ze hebben.
Ik merk ook wanneer ik met mijn (vorige en) huidige boxer loop hoe vaak mensen mij aanspreken dat ze vroeger zelf, of familie enz. een boxer hadden.
En hoe geweldig zij ze vonden en dat je ze nog maar zo weinig ziet.
Waarna steevast een flinke knuffelsessie met Jane volgt