Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Podcasts over honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marlett
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
Aantal honden: 2

Podcasts over honden

Ongelezen bericht door Marlett »

Wie luistert er wel eens podcasts? Zelf luister ik al vanaf mijn tienertijd veel naar radio (docu's en interviews) dus dat er sinds de opkomst van de podcast zo veel te kiezen is, vind ik ideaal.

Voor de komst van Tosca luisterde ik veel van De Puppygroep en de Dierbewust podcast

Net kreeg ik een e-mail van doggo.nl en daar las ik over Animalmatters. Daar ga ik ook eens over beginnen, volgens mij zijn die gasten behoorlijk uiteenlopend, zo op het eerste gezicht. En waarschijnlijk ook interessanter voor de "gevorderde" hondenliefhebber.
Ik ben benieuwd wie hier nog meer graag naar luistert.
georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher

Re: Podcasts over honden

Ongelezen bericht door georges »

Ik luister af en toe wel eens naar podcasts, maar tot nog toe eigenlijk nooit over honden. Bevalt die Animalmatters je ?
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Ik luister sinds coronatijd wel naar podcasts, maar eigenlijk nooit over honden. Trekt me eigenlijk ook helemaal niet, net als dat ik nooit boeken over honden lees of films met honden in de hoofdrol kijk denk ik.
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Ik luister geen Podcasts, nog nooit gedaan althans. Ik bekijk momenteel wel veel videomateriaal van AbsoluteDogs (online cursus) en ik weet dat zij ook Podcasts maken. Misschien is dat wel interessant voor de liefhebber.
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

Drinking from the Toilet! Als je het niet erg vindt om in het Engels te luisteren! :D Ik luister er nog wel een paar, maar kan het zo gauw niet bedacht krijgen. :ugh:
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
Marlett
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel

Ongelezen bericht door Marlett »

georges schreef:Ik luister af en toe wel eens naar podcasts, maar tot nog toe eigenlijk nooit over honden. Bevalt die Animalmatters je ?
Tot nu toe heb ik alleen die van die man op Ameland geluisterd, ik moest het via cloudwise luisteren, want in de gewone podcastapp lukte het niet. Ik vond het wel interessant. In elk geval leuk genoeg om door te luisteren.
veertje schreef:Ik luister sinds coronatijd wel naar podcasts, maar eigenlijk nooit over honden. Trekt me eigenlijk ook helemaal niet, net als dat ik nooit boeken over honden lees of films met honden in de hoofdrol kijk denk ik.
Na Beethoven ben ik ook opgehouden met hondenfilms. En boeken over honden lees ik alleen als non-fictie, geen romans over honden dus. Ik wist gewoon nog niet zo veel over honden, dus dan kunnen boeken, podcasts en filmpjes wel wat helpen.
natalie schreef:Ik luister geen Podcasts, nog nooit gedaan althans. Ik bekijk momenteel wel veel videomateriaal van AbsoluteDogs (online cursus) en ik weet dat zij ook Podcasts maken. Misschien is dat wel interessant voor de liefhebber.
Ga ik ook eens naar kijken, ik bekijk ook nog wel eens wat op youtube.
Linx schreef:Drinking from the Toilet! Als je het niet erg vindt om in het Engels te luisteren! :D Ik luister er nog wel een paar, maar kan het zo gauw niet bedacht krijgen. :ugh:
Leuke titel, haha, ik ga 'm eens opzoeken. Engels gaat tot op zekere hoogte wel. Ik luister vaak voordat ik in slaap val zo'n 10 minuten, met Engels kost me dat wel wat meer moeite. Het gaat dus ook niet zo heel hard qua uren, want als ik een interview van een uur wil luisteren ben ik daar ongeveer 4 á 5 dagen mee bezig.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”