Nou hè hè
Mijn apen ook eens hier. Je zal je maar vervelen in deze tijd maar koekies zijn altijd goed!
Moderator: moderatorteam
Klopt! Wel twee Cardigans gehad in het verleden.Jetski schreef:3 Daltons..![]()
Grappig trouwens: door een avatar of onderschrift heb ik een bepaald beeld van iemand of iemands honden.
Dan blijkt de huidige roedel/ hond soms van een heel ander ras te zijn.
Oh ja die portugees zie ik er nu je het zegt wel in*Esther schreef:Klopt! Wel twee Cardigans gehad in het verleden.Jetski schreef:3 Daltons..![]()
Grappig trouwens: door een avatar of onderschrift heb ik een bepaald beeld van iemand of iemands honden.
Dan blijkt de huidige roedel/ hond soms van een heel ander ras te zijn.
En de middelste is een halve Portugees hè! X Lagotto. Normaal veel langer in vacht maar nadat ik ziek geweest was moest ze echt ff kort.
Gun me nooit tijd om foto's te plaatsen en heb er nooit geduld voor maar bennwel reuze trots op ze! Maar nu veel meer tijd
Oh sorry ik zie dat ik het een beetje onduidelijk typte, maar doelde met doodle - achtige niet op jouw hond hoor.*Esther schreef:Ze heeft natuurlijk niet de curly vacht van een Portugees omdat haar Lagotto papa ook een flinke duit in t zakje heeft gedaan. Snuitje is altijd kort, vind ik mooi staan bij haar. Doodle...ja, nou, dat lees ik maar niet
Haha, echt. Chineesjes staan bekend om hun vreetgedrag. En dan razendsnel rondjes draaien als ze ziet dat er iets te eten aankomt. Watervlug is ze, zo grappigGrethavW schreef:Het gezicht van de kleinste laat ook duidelijk zien dat het om het koekje te doen is.