Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gangwerk in handstand.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Gangwerk in handstand.

Ongelezen bericht door *Esther »

Barkley schreef:Fred loopt heel beheerst trappen. Die heb ik tot 25 kilo gedragen en daarna werd het me wat te zwaar.
Knap! Mijn Spinone 'snapte' trappen niet. Dat leek haar vast veiliger. En idd naar boven tillen als ze onder de douche moest.
Hazel en Polar doen alsof t een behendigheidstoestel is waarbij je de kortste tijd moet neerzetten. Teddy wordt altijd gedragen :roll:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Traplopen doen we hier zelden en zowel dan zitten ze aangelijnd. Als het een steile trap is dan hou ik vooral Lais en Willem kort omdat het anders totaal ongecontroleerd gaat (Lais omdat ze niet nadenkt vanuit haastige lompheid en Willem omdat hij niet nadenkt vanuit angst/spanning). Ravi heeft als bijnaam Apie dus die redt zich wel.

Lothian schreef:Wat een raar filmpje met die bijna 30 moddervette traplopers.
Die Melba (?) was wel heel erg onder de indruk toen ze weggesnauwd was van de trap, die durfde daarna helemaal niet meer te komen. Maar goed, daar hadden we het niet over.
Die dingen vielen mij ook op, die Melba had behoorlijk wat stress/angst door het terugsturen.

DeDiana schreef:Ja hoor, dat kunnen ze :lol1: https://www.youtube.com/watch?v=3aoNKZCUvoo
De jeugd slaat zo nu en dan een trede over, Amoz trippelt heel netjes en Mila vindt traplopen een beetje eng, dus doet dat altijd heel voorzichtig ;-)
Mooi! Haha, beste paard van stal zit gewoon te smokkelen :tongue: . Knappe Arlo ook :I: .
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Zamunda schreef:
DeDiana schreef:Ja hoor, dat kunnen ze :lol1: https://www.youtube.com/watch?v=3aoNKZCUvoo
De jeugd slaat zo nu en dan een trede over, Amoz trippelt heel netjes en Mila vindt traplopen een beetje eng, dus doet dat altijd heel voorzichtig ;-)
Mooi! Haha, beste paard van stal zit gewoon te smokkelen :tongue: . Knappe Arlo ook :I: .
Ja, dat zul je altijd zien als je net gaat filmen ;-) Braafste meisje van de klas - maar nu even niet :tongue:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Dumás in een kittig snelle draf. Luca relax en rustig. Csiva en Fiji is vliegende galop. Onze trap is gewoon van hout dus uitglijden kan maar doen ze nooit....
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”