mijn gouden duo
Moderator: moderatorteam

Zo leuk dat spel van die twee. Ze zullen goed moe zijn.

Thanks! Hij is net zo sociaal, zal alleen niet niet als Xygan op alle mensen aflopen omdat ie denkt dat ze speciaal voor hem op de wereld zijnsirene schreef:Ik vind hem prachtigis hij net zo makkelijk en sociaal als Xygan?

Dat is zijn zwoele blikbram en thijs schreef:Dat oogje

georges schreef:Ik vind ze mooi met streepjes
Angelique. schreef:Streepjes zijn leuk![]()
sjm schreef:Mooi streepje!
Tineke schreef:Streepjes zijn mooi
.S@ndr@ schreef:streepjes zijn prachtige, en die relaxte blik

Ja ze houdrn elkaar goed bezig over het algemeennelleke schreef:Zo leuk dat spel van die twee. Ze zullen goed moe zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Thanks!Inge schreef:Knapperd

Is ie ook wel, hij staat aan wanneer het moet maar kan ook heerlijk relaxen als t kan. Ideale hond!Mit schreef:Wat leuk, die streepjes!
Ziet eruit als een relaxte hond
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nikki90 schreef:
Brigitte schreef:Echt prachtig en normaal ben ik niet van de streepjes maar deze mag er zijn
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Inge schreef:Knapperd
Bedankt!!Zamunda schreef:Lekker zoenhoofd.

Hahaha ja dat vindt ie zelf ook best wel jaManuma schreef:Haha hij vindt zichzelf ook wel een heel leuke vent
Ik vind hem zó leuk!

Thanks! Ik kan er uren naar kijken, ze zijn zo leuk samen. Soms kan Xygan hem wel achter het behang plakken maar grootst gedeelte van de tijd gaat het zo. Genieten met een grote G.ceciel schreef:Wat een geweldig leuke mannen heb je, met enorm veel plezier het filmpje bekeken. En die foto van Xanu

Ach vandaar dat ik zo mijn schoenen uitgleemalinois schreef:Dat is zijn zwoele blik