Dan komt het met zijn schattige lijfje zo snel mogelijk aanlopen, parkeert zijn lekkere babybips en kijkt verwachtingsvol omhoog

Moderator: moderatorteam

Zamunda schreef:Hahaha, 'lijfje'.
Ik ben benieuwd! Zusje is trouwens ook een snoepje.ceciel schreef:Zamunda schreef:Hahaha, 'lijfje'.
Haha, ja maar het is nog echt gewoon een ukkie qua gedrag hoor, de verpakking is gewoon een beetje groot.
Morgen of overmorgen moet ik medicatie ophalen voor Styx en dan zal ik Linc eens op de weegschaal zetten bij de DA. Op de personenweegschaal is niet meer comfortabel

bram en thijs schreef:Ze zijn zo verschrikkelijk leuk, kun je zijn zus niet pikken?
Waar een wil is, is een wegdagmar88 schreef:bram en thijs schreef:Ze zijn zo verschrikkelijk leuk, kun je zijn zus niet pikken?Voor stiekem in je tas stoppen is het te laat.
Dat lipje

dagmar88 schreef:Dat lipje
Ik denk dat het in zo een grote Ikea tas nog wel moet lukken, evt met vier gaatjes onderin zodat hij met je mee kan lopenbram en thijs schreef:Waar een wil is, is een wegdagmar88 schreef:bram en thijs schreef:Ze zijn zo verschrikkelijk leuk, kun je zijn zus niet pikken?Voor stiekem in je tas stoppen is het te laat.
Dat lipje

Niet perse een uitnodiging tot het ontvoeren van Linc maar misschien wel heel leuk om Joep en Linc elkaar te laten ontmoetenEefsel schreef:Hmmm... Zondag ga ik jouw kant op, ik kan vast dan Linc heel onopvallend meenemen
Doet ie ook, zelfs met andere mensen mee als ze leuk zijn, maar ik zou het leuker vinden als ik hem mag houdenbram en thijs schreef:Hij heeft pootjes, hij kan zelf lopen
Ik zou 'm dus zo achterover kunnen drukkenceciel schreef: Doet ie ook, zelfs met andere mensen mee als ze leuk zijn, maar ik zou het leuker vinden als ik hem mag houden