Moderator: moderatorteam

Bloedfanatiekbram en thijs schreef:Ze is vrij fanatiek?

EensNanna schreef:Echt mooie Sheltie
Nee, eens in de 1-2 weken borstel ik haar achter haar oren en haar broek (5-10 minuten werk).Persistence schreef:Leuk, ik hou van dat fanatieke!
Totaal offtopic, maar ben je veel tijd kwijt aan haar vachtverzorging?
Nikki90 schreef:Dat fanatieke bekkie, heerlijk!Ik hou d'r van
Haha ja, ze doet alles vol, niets half. Of zoals wij hier zeggen "als we het van haar zouden vragen zou ze zich doodlopen"Zamunda schreef:Heerlijk fanatiek bekkie.

Ja, met de kanttekening dat ik de vol Amerikaanse dan altijd een beetje een dommig en lomp hoofd vind hebben.Nanna schreef:Eensch. Ik vind het Amerikaanse type dan ook veel mooier dan die Engelse spillepotendre schreef:EensNanna schreef:Echt mooie Sheltielaat die "sheltiemensen" maar lullen dat ze te kaal, te groot en te grof is voor teef, ze is precies waarom wij bij deze fokker terecht zijn gekomen
![]()

Haha nee slopen doet ze niet (gelukkig)Brigitte schreef:Leuke foto's, hier zijn ze ook gek op die ballen en dan ineens liggen ze gesloopt in de kamer
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Jammer dat je foto het niet doet, was wel benieuwd. Ik wist niet eens dat er ook een Amerikaanse lijn van de shelties was, hoewel het natuurlijk niet zo vreemd is aangezien je dat bij de lang- en kortharige collies ook hebtdre schreef:Ja, met de kanttekening dat ik de vol Amerikaanse dan altijd een beetje een dommig en lomp hoofd vind hebben.Nanna schreef: Eensch. Ik vind het Amerikaanse type dan ook veel mooier dan die Engelse spillepoten
Ik kan mij meer vinden in de mix tussen Engels en Amerikaans
Hmmmm stom, dan even via een linkje en nog een linkje.Persistence schreef:Jammer dat je foto het niet doet, was wel benieuwd. Ik wist niet eens dat er ook een Amerikaanse lijn van de shelties was, hoewel het natuurlijk niet zo vreemd is aangezien je dat bij de lang- en kortharige collies ook hebtdre schreef:Ja, met de kanttekening dat ik de vol Amerikaanse dan altijd een beetje een dommig en lomp hoofd vind hebben.Nanna schreef: Eensch. Ik vind het Amerikaanse type dan ook veel mooier dan die Engelse spillepoten
Ik kan mij meer vinden in de mix tussen Engels en Amerikaans