Zo, ik had de keus tussen enige duizenden foto's die niet gesorteerd zijn nalopen, of even een mini fotoshoot met Habibi als lijdend dan wel meewerkend voorwerp.
De keus viel op het laatste.
Fiets onder de pollen en dennennaalden vandaan geplukt, tuinslang erover en foto's.
Ik heb al een poos weinig gefietst zeg maar. Wel een mooi moment om daar weer eens mee te starten.
Toen ik Habibi riep voor de laatste paar foto's (die dame lag ergens in de zon te pitten) kwam ze aan, zag de fiets en stond er meteen kwispelend tegenaan,om opgetild te worden de mand in.
Duidelijk nog een reden om weer eens vaker te gaan fietsen.
Als ik echt op pad ga, gooi ik meestal even een handdoek of dun hondenkussentje onderin, nu voor de foto's even niet.
Tegenwoordig zit ze er meestal los in, of ze heeft haar riem om die ik gewoon in mijn hand hou bij wijze van licht contact (vooral als ik tussen verkeer rij)
Voorheen hadden we ook wel een kettingkje aan twee kanten met kleine musketonnetjes om haar vast te kunnen zetten.
Zeker toen ze nog echt heel veel mee ging achterop de ligfiets van mijn ex.
Voor de foto's heb ik haar ook even laten liggen, om te laten zien dat zelfs dat past.
Zelf zit ze meestal, een beetje om mijn achterhand heenloeren zeg maar.
Madame kijkt graag wat om zich heen.