Bedankt allemaal. Ik ben ook heel blij met hoe de foto's geworden zijn, hoor. Was vooral heel blij om eens de kans te krijgen om te oefenen met een dergelijke snelheid nu ik weer een werkende (zij het wat beperkte) autofocus heb. De rondjes die ze renden waren vrij voorspelbaar, anders was het natuurlijk nooit gelukt (ronde plas in de hondenspeeltuin). Eigenaar was verbaasd dat ik wist hoe zulke honden in elkaar steken (af en toe even lekker rennen, verder heerlijk rustig; waarom ze muilkorven dragen; de extreem dunne huid). Heb haar eerlijk verteld dat ik geen persoonlijke ervaring heb, maar het van de windhondenmensen hier op het forum geleerd heb.
@HillieS, ja, dat vond ik ook zo leuk aan die foto. Plus dat hij op de juiste plekken scherp genoeg is. Het is ergens jammer dat die achterste hond zo weinig zichtbaar is, maar het maakt wel samen met die spetters dat de foto een verhaal vertelt. Daarom heb ik de foto ook verder niet bijgesneden, omdat dat naar mijn idee de foto dan veel minder sprekend zou zijn.
Deze actiefoto was trouwens ook nog wel leuk, maar vond ik toch minder sprekend