Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Racers

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Racers

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Vrijdag een paar racers op de foto kunnen zetten. Ik blij, eigenaar blij :D Die actiefoto's mag ik nog wel wat meer op oefenen, heb ik gemerkt...
Afbeelding

Ik ben beter in portretten
Afbeelding

Vooral van zwarte honden
Afbeelding

Afbeelding

Het viel ook niet echt mee om ze alle drie tegelijk op de foto te krijgen, maar zelfs dat is vrij acceptabel gelukt. Heb ook een foto dat ze alle drie min of meer mijn kant op kijken, maar deze foto vond ik leuker
Afbeelding
Galga's
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
Aantal honden: 6

Re: Racers

Ongelezen bericht door Galga's »

Leuke racers!

Bij mij lukken ook niet alle actiefoto's hoor, zeker niet in zo'n speeltuin. Het vliegt gewoon alle kanten op.

Jammer dat je niet dichterbij woont, ik heb genoeg oefenmateriaal hier.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

In vrijheid is het nauwelijks te doen, dus heel verdienstelijk deze foto`s :wink:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Het leuke bij die eerste foto is dat je een soort verhaal in die foto ziet. Door het nog spatten van het water zie je dat die achterste hond (denk ik iig) net door het water was vlak voor de foto. En daarin zie je ook weer de snelheid van de honden.
Leuke foto's!
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Bedankt allemaal. Ik ben ook heel blij met hoe de foto's geworden zijn, hoor. Was vooral heel blij om eens de kans te krijgen om te oefenen met een dergelijke snelheid nu ik weer een werkende (zij het wat beperkte) autofocus heb. De rondjes die ze renden waren vrij voorspelbaar, anders was het natuurlijk nooit gelukt (ronde plas in de hondenspeeltuin). Eigenaar was verbaasd dat ik wist hoe zulke honden in elkaar steken (af en toe even lekker rennen, verder heerlijk rustig; waarom ze muilkorven dragen; de extreem dunne huid). Heb haar eerlijk verteld dat ik geen persoonlijke ervaring heb, maar het van de windhondenmensen hier op het forum geleerd heb.
@HillieS, ja, dat vond ik ook zo leuk aan die foto. Plus dat hij op de juiste plekken scherp genoeg is. Het is ergens jammer dat die achterste hond zo weinig zichtbaar is, maar het maakt wel samen met die spetters dat de foto een verhaal vertelt. Daarom heb ik de foto ook verder niet bijgesneden, omdat dat naar mijn idee de foto dan veel minder sprekend zou zijn.
Deze actiefoto was trouwens ook nog wel leuk, maar vond ik toch minder sprekend
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”