Beetje oefenen met af, stokjes slepen, knap zitten en altijd een blij kwispelstaartje.
Ik zou zeggen allemaal aan de Mastiff

Moderator: moderatorteam

Daar heb je wel gelijk in, ik denk ook dat menig mens niet met een Mastiff overweg kan en dat gun ik onze kleine poelewoepies helemáál niet.katerke schreef:Hij is fantastisch
en idd mastiff zijn geweldig maar niet iedereen moet er 1 nemen hoor. Moeten absoluut geen modehondje worden
Haha hij weegt maar 42 kilo hoorS@ndr@ schreef:wat nou kleinemaar wel heel goed dat hij geniet van het leven
Thxthom schreef:Prachtige knuffel is het.
Dan maar hopen dat hij zijn pa achterna gaat, die is bijna 12. En kwijl is gewoon maar een beetje dikke spuugNanna schreef:Ik vind ze geweldig. Bij een ander![]()
Ik denk dat ik prima zonder de lage levensverwachting kan, en het gekwijl. Maar qua karakter zijn ze helemaal mijn kopje thee
Cendy schreef:Mag ik hem lenen?
Kijken of het in de camper past
Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!
Ooh Toos wil ook!ceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!
Op zo'n eiland wonen wij ook, vraagt daarom iedereen hier of Linc en Styx boerboels zijnCendy schreef:Ooh Toos wil ook!ceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!
Zuid Hollands eiland zitten wij
Prompt van die opgebolde zijkantenceciel schreef:Cendy schreef:Mag ik hem lenen?
Kijken of het in de camper pastja lenen mag, past best denk ik
Je kan ook even wachten tot Styx beter is dan frotten we ze allemaal in de camper

Het zal geen verre reis wordenbram en thijs schreef:Prompt van die opgebolde zijkantenceciel schreef:Cendy schreef:Mag ik hem lenen?
Kijken of het in de camper pastja lenen mag, past best denk ik
Je kan ook even wachten tot Styx beter is dan frotten we ze allemaal in de camper
Nee Friesland, bij t IJsselmeerceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!
Wij wachten nog op een uitnodigingceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!
Bij deze uitgenodigdsbientje schreef:Wij wachten nog op een uitnodigingceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!![]()
![]()
Hij is nu al zwaarder dan Karel?? 42 kilo??
Friesland is wel een stukje weg ja, maar wie weet staat de wind een keer de goeie kant uit en waaien we eens die kant opDoyaquba schreef:Nee Friesland, bij t IJsselmeerceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!maar zou wel heel leuk zijn!
Misschien zijn we ooit eens in de buurt (of als we gaan verhuizen over een jaartje hopelijk, huisje voor onszelf)
Ik denk dat Donner mini lijkt naast Linc trouwens (en Toos), hij is maar 31 kg en 10,5 maand![]()
Naast z'n vriend Hummer van 70 kg (DD) is het helemaal erg
ceciel schreef:Haha hij weegt maar 42 kilo hoor

Moet het wel weer eens gaan waaienceciel schreef: Friesland is wel een stukje weg ja, maar wie weet staat de wind een keer de goeie kant uit en waaien we eens die kant op
Toos lijkt ook klein hoor naast een DD, en Toos weegt 73 kiloDoyaquba schreef:Nee Friesland, bij t IJsselmeerceciel schreef:Verblijven jij en Donner ergens in de buurt van Zuid Holland, dan kunnen de heren eens kennis makenDoyaquba schreef:Wauw, droomhond![]()
Prachtige 'kleine' vent!maar zou wel heel leuk zijn!
Misschien zijn we ooit eens in de buurt (of als we gaan verhuizen over een jaartje hopelijk, huisje voor onszelf)
Ik denk dat Donner mini lijkt naast Linc trouwens (en Toos), hij is maar 31 kg en 10,5 maand![]()
Naast z'n vriend Hummer van 70 kg (DD) is het helemaal erg