Ze gingen al steeds dichter bij elkaar liggen (Xavi ontweek haar eerst steeds) en vannochtend trof ik dit aan.

De stoere Stafford met zn kleine mupske.
Moderator: moderatorteam

Dat had hij vanaf de eerste minuut al nietNanna schreef:Ik geef het twee weken. Daarna heeft ie niks in te brengen dan lege briefjes

Ha, hij had meteen al niks meer te zeggen hoor.Nanna schreef:Ik geef het twee weken. Daarna heeft ie niks in te brengen dan lege briefjes
Haha ja, ze kopieert erg veel van hem dat is wel grappig om te zien.hakunamatata schreef:Wie had dat gedacht en ook zo snel al![]()
Het kleine ding wilde gewoon een grote stoere reu aan haar zijde

Ja, bijzonder is het.S@ndr@ schreef:geweldig, een hele goede match

Hahaha, geweldig.Hylos schreef:Ik ben al 7 en een half jaar bezig met commando "Los!".
Hij weet dondersgoed wat het betekend, maar vertikt gewoon los te laten (tenzij ik ruil, en hij dat object dan liever heeft)
En dan loopt er 1 dag zo'n kruimel rond, die kijkt hem eens aan en hij laat alles los wat mevrouw maar wenst te hebben.![]()
![]()
Gelukkig, zo ken ik haar weerHylos schreef:Bedankt allemaal!![]()
Open je een topic omdat het zo goed gaat.... en dan gaat ze tegen Xavi zitten te brommen.![]()
Vanaf de hondenbank, omdat Xavi er ook bij wilde liggen en vanuit Xavi zn mand.
Haar ego heeft blijkbaar een te grote boost gekregen.![]()
Nadat ik in haar oren heb getetterd dat we dat dus even niet gingen doen en haar uit de mand heb gebonjourd was de lieve vrede gelukkig snel teruggekeerd.
Het is me er eentje, met dat kleine schattige kopje en ondertussen..![]()

Ja, ze kan best een takketeef zijn.Zamunda schreef:Die foto is zo zoet. Maar ze is dus best een takketeef
.
Hahaha, geweldig.Hylos schreef:Ik ben al 7 en een half jaar bezig met commando "Los!".
Hij weet dondersgoed wat het betekend, maar vertikt gewoon los te laten (tenzij ik ruil, en hij dat object dan liever heeft)
En dan loopt er 1 dag zo'n kruimel rond, die kijkt hem eens aan en hij laat alles los wat mevrouw maar wenst te hebben.![]()
![]()
hakunamatata schreef:Gelukkig, zo ken ik haar weerHylos schreef:Bedankt allemaal!![]()
Open je een topic omdat het zo goed gaat.... en dan gaat ze tegen Xavi zitten te brommen.![]()
Vanaf de hondenbank, omdat Xavi er ook bij wilde liggen en vanuit Xavi zn mand.
Haar ego heeft blijkbaar een te grote boost gekregen.![]()
Nadat ik in haar oren heb getetterd dat we dat dus even niet gingen doen en haar uit de mand heb gebonjourd was de lieve vrede gelukkig snel teruggekeerd.
Het is me er eentje, met dat kleine schattige kopje en ondertussen..![]()