Jaaa eindelijk gelukt. Ik zet ze altijd op facebook in een privémapje maar dat lukte nu niet vanaf mijn telefoon. Maar daar komen ze hoor!
Mijn eigen kleine Kruimel als leeuwhondje.
Ik heb niks gelogen hoor, maar ik kon wel janken
Mega castratenvacht, duidelijk veel erger dan vorig jaar (ze is nu twee jaar gecastreerd). Weer opnieuw uitbraak van allergie, dus enorm veel jeuk. Vooral bij liezen, staartaanzet en onderrug veel irritatie. Haar huid was op sommige plekken broeierig door de verstikkende vacht erop. Wondjes van het krabben herstelden niet heel goed meer en medicatie hielp niet genoeg tegen de jeuk.
Ik heb het lang uitgesteld maar het was gewoon echt nodig. Dus het scheerapparaat ging erover. Helaas zelfs meer dan ik hoopte want wat hoger op de rug was haar huid ook geïrriteerd en schilferig. Dat ging er dus ook af. Het resultaat is eh.. laten we zeggen vooral functioneel.
Gelukkig is het niet voor niks geweest. Haar huid is echt flink aan het herstellen, wondjes genezen goed, veel irritatie weg en medicatie vangt de rest op. Ze staat nu weer op strikt konijn en niks anders dan konijn. Met Suze gaat het nu veel beter en dat is het belangrijkst. Maar toch, nu hopen dat haar vacht snel weer terug gaat groeien
Met haar snoetje is niks mis gelukkig
Ik kon het ook niet om haar voorkant ook te scheren. Dus van voren lijkt ze nog aardig normaal
Maar de rest
Gelukkig is ze er zelf wel blij mee