Ben van de week nog met een buurhondje naar de dierenarts geweest, hij had wat buikklachten, dat kon gewoon.
Andere praktijk dan waar ik met mijn honden heen ga. Bij deze praktijk moest je zelf de deuren open maken, 1 flesje sterilium in de wachtkamer om vrijblijvend te gebruiken.
Bij de praktijk waar ik altijd heen ga hangt een dispenser buiten met desinfecterende gel met een papier dat je voor en na het bezoek je handen moet ontsmetten. Alleen de buitendeur hoef je zelf open te doen, de binnendeur staat open en binnen nog diverse dispensers met ontsmettend spul. Dat vond ik toch een stuk beter geregeld.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DA en (gehele of gedeeltelijke) lockdown
Moderator: moderatorteam
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Re: DA en (gehele of gedeeltelijke) lockdown
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Re: DA en (gehele of gedeeltelijke lockdown)
Daar zat ik ook al over na te denken. Ik heb de hele eigenaar nog nooit gezien. Zou wat zijn als we straks moeten zeggen "kan je 2x per dag mest komen scheppen? En dan gelijk kuil afwegen en geven? Let wel even op dat ze 's ochtends minder krijgen dan 's avonds. Er moet trouwens eentje apart want die moet hooi. De zwarte. Nee, niet die met die deken. Nee, ook niet die nu zo boos naar je kijkt. Ja, die derde zwarte. Die moet trouwens ook speciale brokjes. En geen lijnzaadolie. De rest wel. De brokjes moet je trouwens op 75 gram afwegen. Alleen 's avonds he! Die roodbruine moet daarbij een pilletje. Nee, niet die met die zwarte manen. Nee, niet die nerveuze. Die andere bruine. En de emmers daarna even schoonmaken. Sluit je het water 's nachts wel af? Het gaat vriezen. En maak het bad regelmatig schoon. Joe, superbedankt!"Kruimel53 schreef: Nou, dat had dan voor mij nog leuk kunnen worden als ik nog paarden had gehad. Wei in the middle of nowhere, eigenaar woont 30km verderop, ik was de pachter en woonde 4km verderop.

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Nee, dan kan ik me niet voorstellen dat ze er echt trek in heeft.

- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Ik ben de afgelopen 5 weken al iedere week naar de dierenarts geweest
Tumor, ingeplande operatie voor tumor, nazorg (ontsteking), cortisoneprik voor ontstoken huid van kat en vandaag met een andere kat die ziek is. Het komt altijd allemaal in één keer
Maar ik was telkens welkom hoor. Hier geef je je huisdier af in de hal, de dierenarts doet de consultatie terwijl je door de glazen deur kan kijken en vragen beantwoorden. Pinnen is met een half wattenstaafje
Voor zaken als inentingen of andere dingen die wel even kunnen wachten, kan je er nu niet terecht.

Maar ik was telkens welkom hoor. Hier geef je je huisdier af in de hal, de dierenarts doet de consultatie terwijl je door de glazen deur kan kijken en vragen beantwoorden. Pinnen is met een half wattenstaafje

Voor zaken als inentingen of andere dingen die wel even kunnen wachten, kan je er nu niet terecht.