Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Enge grommerts

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Enge grommerts

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Wat een geluid er uit komt :LOL: maar ze hebben wel lol, ondanks de zelfisolatie. Die 4 weken zwanger voelt ze nog niet echt, maar ik zie toch een beetje een buikje hoor :O:

KIJK
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Re: Enge grommerts

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

ze hebben flink lol! Spannend weer een nestje, wel veel foto's maken hoor :ok:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Doyaquba
Zeer actief

Ingrid48 schreef:ze hebben flink lol! Spannend weer een nestje, wel veel foto's maken hoor :ok:
Zo fijn, een roedeltje :I:

Ja zal het proberen, om een beetje bij te houden qua foto's maken, moet ook wel natuurlijk in deze tijd, want steeds pupkopers over de vloer zal lastiger gaan nu....
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

Ze zijn zo leuk :I: , in het puppenklasje van Linc zat een kleine boxerdame die precies hetzelfde spel liet zien (én horen :lol1: ). Je zag Linc dan echt even observeren en haar spel kopiëren, waarbij hij het gelukkig achterwege liet om met vier poten op haar te springen haha.

Reuze benieuwd naar de pupjes straks, wel veel foto's plaatsen hoor :D
Doyaquba
Zeer actief

ceciel schreef:Ze zijn zo leuk :I: , in het puppenklasje van Linc zat een kleine boxerdame die precies hetzelfde spel liet zien (én horen :lol1: ). Je zag Linc dan echt even observeren en haar spel kopiëren, waarbij hij het gelukkig achterwege liet om met vier poten op haar te springen haha.

Reuze benieuwd naar de pupjes straks, wel veel foto's plaatsen hoor :D
Dankjewel :I:
Haha zo leuk, het is echt zo typisch, dat boxerspel! Wel grappig, want Donner is als eenling groot geworden de eerste 15 weken van zijn leven (wel opgevoed door moeders en oma) en kon echt heel lomp erin zijn, gewoon geen rem erop. Maar hij heeft het echt van ons moedertje geleerd, die zette hem wel even flink op zijn plaats waar nodig. En ben echt heel trots op ze dat het nu zo leuk gaat en makkelijk, want van wat ik had gehoord van tevoren is dat niet vanzelfsprekend met een eenling.

Denk dat als Linc op een boxertje springt de boxer gelijk nog meer ingedeukt is :LOL:

Ga mijn best doen, even afhankelijk van of en wanneer ik weer terug naar Duitsland moet/mag om mijn stage af te maken :(:
Maar ik ben ook heel benieuwd naar ze, ik heb heel veel vertrouwen in dat het hele mooie, lieve, leuke hondjes worden met deze ouders :D
ceciel
Zeer actief

Even voor de leuk, het kleine, onverschrokken, boxermeisje tussen de Mastiffs. Linc en zijn zus zijn een week of twee ouder dan deze kleine dame.
Wel super jammer dat ze nu niet meer naar school mogen.AfbeeldingAfbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Ik zag gelijk wie het was :lol1: Kona, leuke pup is dat inderdaad, kleine wereld die boxerwereld, je komt zo een bekende tegen :D
En een superleuk gezicht zo bij die grote maar toch hele puppige mastiffs, wat een mooie honden zijn dat :I:

Ja jammer is dat hè, die van ons missen het ook heel erg om naar de club te gaan. Zeker voor Donner vind ik het lastig om genoeg afwisseling en nieuwe dingen te verzinnen, hij is zo bijdehand en heeft het eigenlijk wel nodig juist nu om nieuwe dingen te blijven doen met zijn 9 maanden...
ceciel
Zeer actief

Haha ja, super blije Kona zat op school met onze Linc.
Wat een heerlijk meisje :lief:
De boxer energie is voor ons zelf iets te veel maar zelfs met ons mannetje missen we 'school' wel hoor.

Ik merkte vandaag bijvoorbeeld dat we nu veel minder hebben geoefend met hier, dan kan je dat wel roepen maar daar heeft Linc dan weer geen enkele boodschap aan omdat we hem dat (nog) niet geleerd hebben :tongue:
Helpt ook niet echt dat we met een revaliderende Styx zitten die ook erg enthousiast wordt als we gaan 'lummelen' met zijn kleine broer.

Gelukkig maakt het met een Mastiff niet zoveel uit als er niet feilloos geluisterd wordt omdat er dan alsnog niks ergs gebeurt :tongue:
Doyaquba
Zeer actief

Zeker een leuke pup, zal wel nu snel allemaal anders worden voor haar, nu ze haar grote zus is verloren :cry:

Hahaha dat scheelt dan weer :tongue: al zou je geplet kunnen worden door een overenthousiaste mastiff natuurlijk. Maar ik denk dat een boxer je nog sneller omverwerpt :LOL:

Donner lijkt alles op straat ook weer te zijn vergeten :boos: of tenminste, hij weet het wel, maar het lukt m even niet met zijn puberbrein. Geeft niet, komt wel weer, maar daarom is het wel prettig om door te kunnen trainen. Ja thuis en los gaat alles prima 90% van de tijd, maar daar heb je niet altijd wat aan in de echte wereld waar het losloopveld weer vogelbroedgebied is en je verplicht moet aanlijnen...

Dat mee willen doen herken ik wel, ik moet ook gelijk de andere twee doen als ik met 1 iets ga oefenen :roll: stelletje workaholics
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

wat een prachtige honden.
En idd zie ik ook nog geen buikje.
Afbeelding
gevni havanezers
Doyaquba
Zeer actief

blacky schreef:wat een prachtige honden.
En idd zie ik ook nog geen buikje.
Dankje :I:
Ik zie wel een buikje hoor, normaal is ze zo strak... :wink:
Maar vooral als ze ontspant, tijdens het spelen moet je inderdaad wel heel goed kijken.
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door miriam »

Haha, wat een geluiden en springveren :lol1:
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”