gonnie schreef:Wat fijn voor je Hilly, veel plezier met hem.
Dank je wel Gonnie. Gaat goed komen.
Moderator: moderatorteam
gonnie schreef:Wat fijn voor je Hilly, veel plezier met hem.

Ja, er definitief voor kiezen kon ik heel lang niet. Gelukkig kon ik het wel verdragen om oppashondjes en logeerhondjes te hebben en het dan ook echt onwijs fijn hebben. Maar nu ben ik zover dat lieve Vince zijn leven mag delen met de mijne.Nakisha schreef:Wat ontzettend fijn om te lezen, gefeliciteerd!!
Hier duurde het ook een klein jaar voor ik er weer aan toe was om een hond te hebben. En geen dag spijt van. Heel veel geluk met Vince!

Het is vreselijk als je zo ziek wordt/bent, dat je een beslissing voor herplaatsing hebt moeten nemen. Ze is blij, dat ik ook een schapendoes heb gehad en heeft natuurlijk ook veel informatie over mij gehad en me vanmiddag ook telefonisch gesproken.Jetski schreef:Gefeliciteerd!
Fijn dat je weer een prachtig hondenvriendje in je leven hebt!![]()
Verdrietig dat de vorige eigenaar hem niet meer kan verzorgen, maar die is vast blij voor Vince dat ie naar zo n goed
huis is.
Heel veel plezier en geluk met hem!

Dat is hij ook echt. Dat heb ik al gehoord, maar ook gemerkt.Frootje schreef:Wat fijn voor je! Hij ziet eruit als een lieverd.

Ja, zo is mijn voornemen ook. Voor nu verlang ik ook verder niet veel. Hij mag zichzelf zijn en de tijd nemen. Hij ligt nu lekker te slapen en dan laat ik hem ook slapen. Lekker de indrukken verwerken. Volg vooral hem.Cleva schreef:Weet je wat leuk is?
Als je hem gewoon de ruimte en het vertrouwen geeft om het goed te doen.
Hij is zelf natuurlijk nog van slag maar hij komt wel. Op zijn eigen manier.
7,5 jaar geleden kreeg ik zomaar ineens Hein. Ook uit een herplaatsing.
Nooit eerder aan een jack russell gedacht. Hij gedroeg zich wan dus hij moest weg en ik zou hem alleen maar even opvangen.
Gewoon lekker uitlaten en voeren en savonds samen op de bank maar niet meteen gaan klikkeren enzo.
Als hij zelf om aandacht vraagt dan ga je er op in. Als hij speels doet, speel je mee.
Hij heeft zijn opvoeding al afgerond dus die zou ik respecteren. Mee eens?

Dank je wel. Het is echt heel fijn.Alfilillo schreef:Wat een heerlijk nieuws Hilly! Geniet ervan

Dank je wel. Dat gaat vast goed komen.Zamunda schreef:Wat gaaf, ik wens je heel veel geluk en plezier met Vince!
Dank je wel, het is heerlijk om weer een blijvend maatje te hebben.Mit schreef:Wat fijn! Veel geluk met Vince!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, na elf maand is er weer een blijvende boef. Het voelt nog een beetje vreemd, maar ook weer heel fijn en compleet. En hij is inderdaad heel mooi.Mellow schreef:Jeej..eindelijk weer een does.
Heel veel.geluk en plezier van en met hem.
Hij is prachtig
Ja, mooi nieuws he? Ik kon er van maandag op dinsdag ook totaal niet van slapen. Zo van 'Zal het dan echt?' De keuken weer nat, als hij gaat drinken en een natte baard heeft. Kortom, ik weet dat er weer een does in huis is.Boutje schreef:Ha, super, beste nieuws van de dag!
En Hilly weer zoals het hoort compleet, en wat een mooie does is het, begrijp helemaal dat je voor hem valt.
Heel veel plezier en geluk samen!!!
Dank je wel, ik ben heel blij met Vince en ervaar het al als echte rijkdom, zo'n blijvend vriendje.miriam schreef:Wat fijn Hilly, heel veel geluk met Vince
Dank je wel S@ndr@. Het gelukje ligt nu naast mij op de bank.S@ndr@ schreef:Super, heel veel geluk met Vince
Ja he? Ik ben ook blij. Nu elkaar leren kennen en genieten.Tineke schreef:Wat fijn voor je Hilly, heel veel geluk samen
Dank je wel.fes/lou schreef:Superfijn, gefeliciteerd allebei!
Dat gaat vast lukken Thom.thom schreef:Wat geweldig voor je Hilly. Veel geluk en plezier met Vince.
Ja, dat inderdaad, mooie nieuwe herinneringen.Brigitte schreef:Wat leuk Hilly, dat worden weer mooie nieuwe herinneringen maken samen..
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Dank je wel, komt goed.katerke schreef:Heel veel plezier met hem
Gefeliciteerd;
![]()
Dank je wel. Ik ben ook heel blij dat deze fase nu is aangebroken.DeDiana schreef:Wat fijn Hilly, veel plezier met elkaar!
Dank je wel, komt vast goed.AnSen schreef:Hilly wat fijn wens je dan ook heel veel plezier en geluk met Vince![]()
Ja, het huis voelt weer 'compleet' en als thuis. De avonturen gaan zeker komen.Floortje schreef:Dat is gezellig zeg!Dat jullie mooie avonturen mogen beleven samen.
Dank je wel, daar hoop ik ook op. Knap is hij he?dre schreef:Jaaaa super leuk![]()
Dat je maar veel nieuwe avonturen mag meemaken met deze knapperd
Dank je wel, dat hoop ik ook.metav schreef:Van harte gefeliciteerd met vince ik hoop dat jullie heel lang van elkaar kunnen genieten
Dank je wel, weer een mooie boef om samen plezier te beleven.Terry schreef:Wat heerlijk dat Vince in je leven is gekomen. Heel veel plezier met en van hem.
Dank je wel. Ik vind het ook zo fijn.JML schreef:Wat heerlijk voor je en voor Vince natuurlijk ook!
Gefeliciteerd!
Ja, op naar weer nieuwe avonturen.Barkley schreef:wat leuk! gefeliciteerd
Ja, ik geniet zeker al. Vince ook wel, maar hij moet ook nog wel echt wennen hoor. Maar daar mag hij gewoon tijd voor nemen.Catho schreef:Oh wat heerlijk voor jou en Vince zo, HillyGeniet er van samen maar dat doen jullie zo te lezen al!

Ja, de lege lanen zijn er. En wandelafspraken niet veel vanwege de corona toestanden. Maar dat gaat allemaal vast goed komen.Tamara81 schreef:Wat goed, je hebt weer een eigen hond!Vince gaat je vast zoveel goeds brengen.
Veel plezier en geluk samen!En geniet van de eerste wandelingen samen door de lege lanen

De aanleiding is ontzettend verdrietig. Ze volgt wel de verhalen nu via facebook en hopelijk geeft dat ook een stukje troost.Tara schreef:Hilly, wat leuk!
Wat fijn om weer een maatje er bij te hebben, de aanleiding voor herplaatsing is natuurlijk heel erg verdrietig, maar hij vindt in ieder geval een fijn mandje bij jou. Heel veel geluk en mooie jaren met elkaar!