Vince wordt 19 april 3jaar.

Moderator: moderatorteam

Hij wordt 19 april 3jaar.mosquito1980 schreef:Leuk, gefeliciteerd![]()
Hoe oud is hij?

Haha...... 2 nachten he?!Cleva schreef:Weet je het zeker, meis? Niet over een nacht ijs gaan, hoor.![]()
Nee hoor, ik vind het heel fijn voor je.
Er gaat toch niets boven een wandeling met je eigen hond.

De rode deken ligt eigenlijk over het hoofdeind van de 'kist', hij liet daar geregeld dus zijn hoofd op rusten. Als ik dan even naar achteren keek, dan gaf hij me snel een likje.Sterre schreef:Ooooh wat geweldig leuk. Heel veel plezier met mooie Vince gewenst.
Die snoet in de auto boven de rode deken

Ja, bijzonder he? Het is zover. De emoties gaan nog wat heen en weer rond Sam ook, maar ik kan gewoon van Sam blijven houden en daarnaast ook van Vince gaan houden.Nanna schreef:Yes!!!
Hilly weer aan de does, mijn wereldbeeld klopt weer. En wat een mooierd.
Gefeliciteerd en veel plezier met Vince

Oeps, stond in de tekst, sorryHilly45 schreef:Hij wordt 19 april 3jaar.mosquito1980 schreef:Leuk, gefeliciteerd![]()
Hoe oud is hij?
Geeft niks, ik ga ook vaak snel naar foto's. Maar hij is dus nog jong.mosquito1980 schreef:Oeps, stond in de tekst, sorryHilly45 schreef:Hij wordt 19 april 3jaar.mosquito1980 schreef:Leuk, gefeliciteerd![]()
Hoe oud is hij?Ik ging snel naar de foto's

Dank je wel, komt vast goed.dagmar88 schreef:Veel plezier met Vince!

Dank je wel. Hij ligt nu heerlijk bij mij, dus een stukje geluk is er al.GrethavW schreef:Wat fijn!
Van harte gefeliciteerd en veel geluk met Vince.

Dank je wel. We gaan elkaar verkennen en vast ook veel plezier met elkaar beleven. Hij is echt 'anders' dan Sam, heeft ook al veel aan sport gedaan, dus t.z.t. na het corona-gebeuren ga ik eens op zoek, wat er in Groningen te vinden is qua sportactiviteiten.Marlett schreef:Wat leuk! Veel plezier met elkaar.

En zo is het. Heel veel geluk en plezier met knappe Vince.Hilly45 schreef:Ja, bijzonder he? Het is zover. De emoties gaan nog wat heen en weer rond Sam ook, maar ik kan gewoon van Sam blijven houden en daarnaast ook van Vince gaan houden.
Dank je wel, fijn he?Kruimel53 schreef:Ow man, wat geweldig Hilly![]()
![]()
Gefeliciteerd!

Dank je wel Fenneke. Gaat vast goedkomen.fenneke schreef:Gefeliciteerd Hilly![]()
Veel geluk met Vince

Ja, hij wil graag 'werken' buitenshuis middels sporten, maar in huis wil hij wel lekker kroelen en bij je liggen.sonj@ schreef:Ohhh wat een leukerd. Hij ligt al lekker bij je. Veel plezier met hem.