Phantom over 2 weken 8 jaar
Bink 8 jaar
Sjonnie bijna 8 jaar (Juni)
Katniss 4.5 jaar
Khaleesi 3.5 jaar
Whispers 6.5 jaar

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Haha de enigste langneusJion schreef:Geweldige foto!
Sjonnie is echt de odd-one-out.

Ik ook. Vast dezelfdemalinois schreef:Ik heb 3x zitten tellen maar heb eindelijk de missende gevonden
Leuk stel zo samen!

Die kleine naast Phantombram en thijs schreef:Ik ook. Vast dezelfdemalinois schreef:Ik heb 3x zitten tellen maar heb eindelijk de missende gevonden
Leuk stel zo samen!

Roosje..... er was geen plaats meer op de bankInge schreef:Je had toch ook nog zo'n wit keesje oid?
Die van mij en Akira ookfenneke schreef:En toch is sjonnie mijn favoriet![]()

Ik ook al. Die kleine valt niet op.malinois schreef:Ik heb 3x zitten tellen maar heb eindelijk de missende gevonden
Leuk stel zo samen!
Haha, ja die zat een beetje verstopt, die schoof steeds verder naar achtermalinois schreef:Ik heb 3x zitten tellen maar heb eindelijk de missende gevonden
Leuk stel zo samen!
Ja, gaat snel he. Op een Doedag was Phantom ala pup toen met Tank ook mee.Maryanne schreef:Die kleine naast Phantombram en thijs schreef:Ik ook. Vast dezelfdemalinois schreef:Ik heb 3x zitten tellen maar heb eindelijk de missende gevonden
Leuk stel zo samen!En jeetje dat die al 8 jaar is, heb ik nog als pup gezien samen met Tank
Ja, die hebben we nog, die zit deels bij mij en deels naast ons bij mijn ouders, die gaat en staat waar ze wilInge schreef:Je had toch ook nog zo'n wit keesje oid?

Ja, dat wilde ik eindelijk eens een keer haha was even een organisatie maar het is gelukt. Phantom en Whispers komen nl nooit samen los (just in caseGrethavW schreef:Wat gaaf om ze zo met z'n allen op de foto te hebben.
) dus we moesten alleen zorgen dat die bleven zitten haha..Ja, die doet haar naam eer aan dat is een enorme draak haha. En Roosje haar nieuwe vriendje wordt niet door al mijn honden gewaardeerdManuma schreef:Die lekkere stoute bek van Khaleesi
Ik mis er wel nog twee hoor

Het is ook echt de meest geweldige hond, geen seconde spijt van gehad dat we hem gehouden hebben.. beste beslissing ooit en ook alle honden kunnen met hem overweg..fenneke schreef:En toch is sjonnie mijn favoriet![]()

Ja werd weleens tijd de hele familie rellers bij elkaarTineke schreef:Knap gedaan zo alle zes , heerlijk stel