Wat was jullie hond toen jullie hier kwamen en was dat ook zo anders dan nu?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

ceciel schreef:Wat een super leuk topic
Even wat foto's van mijn toenmalige schatjes. Rocco, mijn grote liefde, die hond zit voor altijd in mijn hart. En Riba, mijn Spaanse straatrat.

zwitserland 2006 652 by Marenko, on Flickr
wandelen 27 september 002 by Marenko, on Flickr

Hmm die van Xena lijkt t niet te doen even een andere zoekenmalinois schreef:Ik kwam hier in 2003 en had toen mijn kees x fox Dusty, mijn 1e mechelmeisje Xena en onze dober Boy

Ik had dat gevoel ook.ceciel schreef:Rocco heeft wel mijn liefde voor molossers aangewakkerd destijds. De prachtige eigenschappen die hij me in zijn bijna 15 jarige leven heeft laten zien zijn zeker de reden dat we nu samenleven met onze Mastiffs.
Toen deze oude bink nog leefde hebben we al kennis gemaakt met de fokker en de vader van onze laatste aanwinst.
Ik mis hem nog steeds mijn lieve Rocco, niet dagelijks en bewust, maar dit topic maakt wel weer wat los hoor.
Over Riba kan ik ook een boek schrijven, wat een portret was dat.
Wuilus is overigens ook een prachtige hondIk denk dat een grote zwarte een beste aanvulling zou zijn op je roedel. Je had een poos geleden toch die foto's geplaatst van je hondjes met een grote zwarte knapperd?

Trok shadow zo hard aan de riem?Sandra&co schreef:Ik moest even graven om een foto, maar dit was toen ik hier het eerst kwam mijn (onze) hond, Shadow. Hij was toen nog een pup, dat zal rond 2004 zijn geweest.

Jeetje ja!Inge schreef:Ik had net Nika geloof ik, of misschien zelfs nog niet.
Nika kwam in 1999 in ieder geval.
Gaaf!laeken schreef:Ik ging hier op dit forum schrijven toen ik Wuilus had. Een grote stoere herder kruising en ik vond mezelf dus ook de eigenaar van een echte hond. Nu heb ik twee kleine hondjes maar als ik deze foto van Wuilus zie gaat zo'n stoer beest toch ook weer jeuken. Ik was altijd totaal verzot op deze hond en voor mij was ze de mooiste hond die ik ooit gehad heb. En misschien zelfs gezien. Niemand had zo'n herder als ik. Een zwarte enorme ruwharige prikoor teef. Op en top herder met de robuustheid van de bouvier die haar moeder was. En groot!
Wat was jullie hond toen jullie hier kwamen en was dat ook zo anders dan nu?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk