Ow en de konijnen blijven zo interessant (ook al hebben we die altijd al)

Moderator: moderatorteam

Dankje! Niet altijd hoor, met 2 onder de 2 jaarbram en thijs schreef:Ze zijn leuk

Trio zelfsmosquito1980 schreef:Die konijnen zijn televisie voor die 2![]()
Het is een mooi duoallebei met complete staart
Jammer is dat, misschien is hij nog over te halenIngrid48 schreef:prachtig stelik ben echt een boxergek, helaas mijn man niet
Geen boxer hier maar wel zo'n kwispelaar met harde staart. Er staan hier dan ook nooit glazen op de lage tafelDoyaquba schreef:Ik vind de krul het mooiste, dan sneuvelt er ook minder servies...de jonge dame heeft geen krul en die heeft nogal wat glazen naar beneden gekwispeld
Is wel redelijk diep maar ze is nog geen 2 jaar oud en ze heeft hele lange benen (cm te hoog voor de rasstandaard).Zamunda schreef: Vraagje over de borstkas van die ene boxer, ligt het nou aan mij of is die ontzettend diep?

Klopt, die van onze jongste teef is wel iets dieper dan gemiddeld, maar ze is ook vrij slank, dan valt het ook meer opNanna schreef:Volgens mij hebben Boxers zoberzo wel diepe borstkassen.
Vroeger zag je vaak Boxers; ik kom ze nu in het straatbeeld nog maar amper tegen..
Ja is ook zo, nu stikt het weer van de witte herders, labradors en jack russels (in mijn dorp dan).Nanna schreef:Doyaquba schreef: Ik kom dan weer nooit een Puli tegenIk ook niet. Maar dat is een zeldzaam ras. Een Boxer was dat niet want iedereen kent het ras.
In de jaren zeventig/tachtig zag je ze best veel. Net als de Dobermann of Bouvier. Maar ook die rassen zijn helemaal weggezakt in het straatbeeld.