Nu is het wat dat betreft de ideale tijd om te ondervinden hoe het is als ik meer tijd met ze doorbreng en ik moet zeggen, na een week thuiswerken merk ik nog totaal geen verschil. Finn is nog altijd zijn eigenwijze zelf. Waar ik eerder wel eens het gevoel had dat hij door alleen zijn zich meer terug zou trekken, merk ik daar nu geen verandering in. Hij heeft nog steeds zijn momenten dat hij alles lekker van een afstand ligt te bekijken terwijl Tess alles uit de kast trekt om mijn aandacht te krijgen. En op andere momenten wil hij op schoot en is er met geen stok af te slaan

Tess is nog altijd haar drukke zelf. Ze was altijd al druk en blij als ik thuis kwam van werken, buitenshuis net zo. Ik vroeg me wel eens af of ze wat gelijkmatiger zou zijn als ik meer thuis was, maar nee hoor

Ze genieten er wel van dat ik meer thuis ben, dat wel. Ze kunnen nu de hele dag samen zitten ipv gescheiden als ik weg ben en een aaitje tussendoor is nu ook zo gegeven. Maar op hun algehele gedrag maakt dat dus niet uit.
Goed we zijn pas een week onderweg, maar voor alsnog ben ik blij dat ze niet veranderen. Blijkbaar ging het ze goed af dat werken van mij, gelukkig maar. Ik heb daar altijd wel mijn best voor gedaan, maar door al die commentaren altijd over werken en honden blijft het toch knagen. Bij mij tenminste. En misschien is mijn conclusie wel iets te kort door de bocht, maar het was een overpeinzing. Iets met tijd over enzo