En omdat Frankie altijd en eeuwig aan Louitje zit vastgeplakt is ze ondertussen best snel geworden.
Het is zo'n lekker ding.
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Mensen denken vaak dat de kortpoters helemaal niet kunnen rennen.
Dat die maar wat hobbelen.
Niets is minder waar. Als je gewoon een slanke en goed gespierde kortpoot hebt haal je die van zijn levensdagen niet in

Hou haar maar lekker luchtig;)Budkes schreef:Nanna schreef:Mensen denken vaak dat de kortpoters helemaal niet kunnen rennen.
Dat die maar wat hobbelen.
Niets is minder waar. Als je gewoon een slanke en goed gespierde kortpoot hebt haal je die van zijn levensdagen niet in
Ze is slank én goed gespierd. Maar helaas wordt dat nog steeds niet gewaardeerd. 1 show gelopen met haar en daar werd ze afgerekend op haar "luchtigheid" dus laatste in de jeugdklasse. Ik heb jaren shows gelopen maar ben volledig onbekend in de wccn dus ik kreeg een uitgebreide workshop vd keurmeester over hoe het heurt.![]()
" Ze ziet er prima uit mevrouw maar kijkt u eens naar die anderen, (moddervet) dan ziet u dat zij gewoon te luchtig is en (grote schande) dat zie je ook terug in haar gangwerk, dat is ook te luchtig.....O... Ok.![]()
Laat mij maar lekker genieten van een gespierde luchtige bloedsnelle kortpoot. Dan maar geen 1e plaats.
En daarnaast is het gewoon een blij ei. Wat wil een mens nog meer.