En 5 maanden in Nederland

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Ik vermoed artrose, het is nog niet zeker. We gaan zo naar de dierenarts, maar foto’s en dergelijke laat ik niet meer maken, ik wil niet dokteren met zo’n ouwe baas. Dus even afwachten wat daar uitkomt.Tamara81 schreef:Hij heeft van die zoenwangen![]()
Wat en verschil zeg. Zijn vacht glimt zo mooi nu... ja, hij ziet er veel beter uit![]()
Hoe gaat het wandelen? Kan hij lang mee, of vooral korte stukjes? Want Gijs heeft ook artrose had ik volgens mij gelezen... hopelijk wordt dit ook beter met het afvallen.
Edit: de ronde van 30-45 minuten doen we dus ook niet elke dag, even voor de duidelijkheid.Mit schreef:Ik vermoed artrose, het is nog niet zeker. We gaan zo naar de dierenarts, maar foto’s en dergelijke laat ik niet meer maken, ik wil niet dokteren met zo’n ouwe baas. Dus even afwachten wat daar uitkomt.Tamara81 schreef:Hij heeft van die zoenwangen![]()
Wat en verschil zeg. Zijn vacht glimt zo mooi nu... ja, hij ziet er veel beter uit![]()
Hoe gaat het wandelen? Kan hij lang mee, of vooral korte stukjes? Want Gijs heeft ook artrose had ik volgens mij gelezen... hopelijk wordt dit ook beter met het afvallen.
Het wandelen gaat matig. Vooral korte stukjes, we doen 2 rondes van 15-20 minuten, in de avond een piesrondje en daarnaast een ronde van 30-45 minuten op een heel kalm tempo. Wij lopen van onszelf best snel en dat trekt hij slecht. Hij sleept regelmatig wat met zijn poten en met het loslooprondje van 2,5 kilometer laatst (ik dacht dat dat wel goed moest gaan, was korter dan de oudjaarswandeling) zakte hij wat door zijn achterhand. Dat doen we dus niet meer, we beperken ons tot rustige rondjes. Het is voor ons en hem nog even zoeken wat het fijnst is, ik wil het zo goed mogelijk doen maar dat gaat dus met trial and error.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk