Gister was dan de dag om Gijs op te halen, dus we togen naar het Okkenbroekse.
Hij stond bovenaan de trap al te wachten met zijn knuffel, een en al blijheid natuurlijk, want hij is altijd blij.
Nog even wat gedronken en toen met de loopplank (ideaal!) de auto in. Hij vond het wel wat gek dat Nienke niet meeging, maar is de hele reis stil geweest en heeft lekker om zich heen gekeken. Hier thuis liep hij naar binnen alsof hij nooit anders had gedaan, pakte meteen zijn nieuwe Wubba en dat is sindsdien ook de favoriet, die komt hij regelmatig even laten zien.
Er kwam toevallig bezoek voor ons nieuwe huis, vond hij ook leuk. Hij ging aan hun voeten liggen, of zij ook even op zijn buik wilden kriebelen.
Hij was wat onrustig wel, wilde alles meemaken en zien. Ik zag dat hij helemaal kapot was, maar hij hield zich wakker, tót de avond viel
Eindelijk zijn mand opgezocht en daar heeft hij heel diep liggen slapen en dromen.
Na de laatste ronde nog wel flink wat water gedronken, dus ik had mijn wekker om 6 uur gezet voor de zekerheid, maar dat bleek niet echt nodig. Meneer schrok zich wild van de lamp, lag nog diep te slapen
Net even een rondje met hem gelopen en nu ligt hij naast me op de grond. We hebben vloerverwarming, dat vindt hij wel wat geloof ik. Het is een heerlijkheid om hem eindelijk thuis te hebben