Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opoe, hoe je op hoge leeftijd nog kan groeien.
Moderator: moderatorteam
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Opoe
Gelukkig ziet ze niet zo goed en loopt ze niet veel. Kan ze dit soort berichten ook niet lezen en niet naast haar schoenen gaan lopen.thom schreef:Wat een heerlijk portret is opoe, ze is een echte diva en wenst ook een divan behandeling.
Ik was en ben fan van haar.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ruby at ook gewoon geen brok, die at alleen vlees.
Ze luste wel harde snoepjes en kluifjes.
Maar die werd ook heel snel te dun dus ik gaf maar gewoon vlees
Ze luste wel harde snoepjes en kluifjes.
Maar die werd ook heel snel te dun dus ik gaf maar gewoon vlees
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is ook niet zo dat het moet om het moeten hoor. Maar ze lijkt me gewoon niks gewend en ik denk dat ze het uiteindelijk wel kan waarderen. Daarom wil ik er ook zo min mogelijk druk op leggen, ik laat haar gewoon denken(met heel veel dingen) dat ze het zelf bepaald. Ze wilde eerst eigenlijk helemaal niet naar buiten, toen besloot ze dat ze niet getild wilde worden. Dus lijnde ik haar aan terwijl ze in haar mand lag en een klein beetje spanning op de riem zodat ze opstond. Dat vond ze wel goed, inmiddels is ze dus al zo ver dat ze gewoon zelf komt zodra ik mijn jas aan doe en haar riem laat zien.
Eten deed ze ook bij voorkeur wanneer het haar uit kwam, vond ik prima maar dan moet de bench wel dicht ivm Droef en Izzy die het anders stelen en dan heeft ze alsnog niks. Nu eet ze dus gewoon als ik het haar geef. Soms niet alles maar dan heeft ze gewoon genoeg gehad denk ik. Ze eet nu zelfs mini brokken bij haar blikvoer(trap ze niet altijd in overigens maar de meeste brokken eet ze gewoon op, soms laat ze er een paar liggen).
Ik probeer dus wel alles met haar, maar met zo min mogelijk druk. En zo denk ik dat ze wandelen ook wel kan waarderen uiteindelijk. Ze moet het alleen even door krijgen. Gisteren en vanochtend deed ze zelfs even vrolijk huppelen buiten.
Eten deed ze ook bij voorkeur wanneer het haar uit kwam, vond ik prima maar dan moet de bench wel dicht ivm Droef en Izzy die het anders stelen en dan heeft ze alsnog niks. Nu eet ze dus gewoon als ik het haar geef. Soms niet alles maar dan heeft ze gewoon genoeg gehad denk ik. Ze eet nu zelfs mini brokken bij haar blikvoer(trap ze niet altijd in overigens maar de meeste brokken eet ze gewoon op, soms laat ze er een paar liggen).

Ik probeer dus wel alles met haar, maar met zo min mogelijk druk. En zo denk ik dat ze wandelen ook wel kan waarderen uiteindelijk. Ze moet het alleen even door krijgen. Gisteren en vanochtend deed ze zelfs even vrolijk huppelen buiten.
-
- Actief
- Mijn ras(sen): X herdertje Dana, X teckel Joep, Spanjaard Santos, Roemeentje Vera
- Aantal honden: 4
Een paar jaar geleden hebben wij een oud teckel mannetje uit het asiel gehaald
Een geweldig manneke ook al wilde ik hem bijna na 2 dagen terug brengen
Maar goed dat is een ander verhaal
Als hij via de keukendeur de tuin in liep plaste of poepte hij niet. Ging je via de voordeur naar buiten plaste hij meteen bij de eerste struik, poepte hij een meter verder, draaide zich om en wilde weer naar binnen. Naar ons idee was hij niet anders gewend. We zijn hem toch mee gaan nemen en ja dat kost tijd en inzien waar hij op reageert, maar hij ging het steeds leuker vinden. Zo leuk, dat hij ook in de winter mee wilde, maar hij had het bij voorbaat al koud
Een jasje gekocht en hij liep helemaal blij mee
Nou ja, wat ik wil zeggen is dat meneer Teckel wandelen niet gewend was, maar toen hij begreep dat hij lekker zijn ding kon doen, hij heel graag mee ging.

Als hij via de keukendeur de tuin in liep plaste of poepte hij niet. Ging je via de voordeur naar buiten plaste hij meteen bij de eerste struik, poepte hij een meter verder, draaide zich om en wilde weer naar binnen. Naar ons idee was hij niet anders gewend. We zijn hem toch mee gaan nemen en ja dat kost tijd en inzien waar hij op reageert, maar hij ging het steeds leuker vinden. Zo leuk, dat hij ook in de winter mee wilde, maar hij had het bij voorbaat al koud

Nou ja, wat ik wil zeggen is dat meneer Teckel wandelen niet gewend was, maar toen hij begreep dat hij lekker zijn ding kon doen, hij heel graag mee ging.

- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Gisteren heb ik Opoe gewoon meegenomen met Izzy. Ze lijkt zich de laatste dagen steeds beter te voelen nu die tanden er ook uit zijn.
Eerst lag ze ineens voor het eerst languit op haar rug te slapen. Voor het eerst sinds ze hier is.

En toen zijn we maar gaan wandelen. We hebben lekker een half uurtje gelopen op haar tempo. Vooral veel snuffelen en scharrelen dus(tot lichte ergernis van Izzy). Het rondje duurt normaal zo'n 10 tot 15 minuten als je normaal doorloopt met de honden maar dit vond ik al meer dan prima. Ze liep gezellig mee en gaf totaal geen aanleiding om getild of wat dan ook te moeten worden. Sterker nog ze hoefde niet eens perse naar binnen vond ze, als het aan haar lag liep ze gewoon door.
Lekker door het blubber veld

Ik vraag me nog steeds af of die oren ooit een keer een keus gaan maken.

Ziet er een beetje raar uit maar er stond eerst wat spanning op de riem omdat ze volgens mij zo de sloot in loopt. Maar ze moest en zou op dat plekje wat ruiken.

Gisteravond kreeg ze een behoorlijke driftbui. Ze heeft een kwartier lopen blaffen omdat ze gvd geen eten had gehad. Ze had koekjes en rodi wordt gekregen maar uit de hand en niet in een voerbak, dus dat is geen eten en ze moet eten! Vriend is er uiteindelijk uit gegaan want als ik floot stopte ze maar een paar seconden(ze hoort ons dus echt heus wel). Heeft haar nog wat koek gegeven en blijkbaar ging ze er bij hem wel mee akkoord. Vanavond dus maar koekjes in haar voerbak voor het slapen gaan.
Ik wil af van die derde keer voeren, anders groeit ze straks wel dicht.
Eerst lag ze ineens voor het eerst languit op haar rug te slapen. Voor het eerst sinds ze hier is.

En toen zijn we maar gaan wandelen. We hebben lekker een half uurtje gelopen op haar tempo. Vooral veel snuffelen en scharrelen dus(tot lichte ergernis van Izzy). Het rondje duurt normaal zo'n 10 tot 15 minuten als je normaal doorloopt met de honden maar dit vond ik al meer dan prima. Ze liep gezellig mee en gaf totaal geen aanleiding om getild of wat dan ook te moeten worden. Sterker nog ze hoefde niet eens perse naar binnen vond ze, als het aan haar lag liep ze gewoon door.
Lekker door het blubber veld

Ik vraag me nog steeds af of die oren ooit een keer een keus gaan maken.

Ziet er een beetje raar uit maar er stond eerst wat spanning op de riem omdat ze volgens mij zo de sloot in loopt. Maar ze moest en zou op dat plekje wat ruiken.

Gisteravond kreeg ze een behoorlijke driftbui. Ze heeft een kwartier lopen blaffen omdat ze gvd geen eten had gehad. Ze had koekjes en rodi wordt gekregen maar uit de hand en niet in een voerbak, dus dat is geen eten en ze moet eten! Vriend is er uiteindelijk uit gegaan want als ik floot stopte ze maar een paar seconden(ze hoort ons dus echt heus wel). Heeft haar nog wat koek gegeven en blijkbaar ging ze er bij hem wel mee akkoord. Vanavond dus maar koekjes in haar voerbak voor het slapen gaan.

- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Net even andere brok gehaald. Gewoon van de lidl, de mini formaat. Normaal haal ik de normale formaat voor Droef en Izzy en die gebruik ik dan samen met frolic als koekjes dus kwam toch wel op.
Opoe viel er gelijk op aan alsof ze weken niks te eten had gekregen. Die andere brokjes zijn dus gewoon vies volgens haar want ze heeft keurig zonder blikvoer droge brokjes gegeten terwijl die van vanochtend er nog stonden.
Eerdaags dus eens wat zakjes bestellen van betere merken, of ze moet alleen deze willen en het er goed op doen. Dan vind ik het ook wel prima.
Opoe viel er gelijk op aan alsof ze weken niks te eten had gekregen. Die andere brokjes zijn dus gewoon vies volgens haar want ze heeft keurig zonder blikvoer droge brokjes gegeten terwijl die van vanochtend er nog stonden.
Eerdaags dus eens wat zakjes bestellen van betere merken, of ze moet alleen deze willen en het er goed op doen. Dan vind ik het ook wel prima.
- twinkeltje
- moderator
Ja die zijn nieuw bij de lidl Blacky krijgt er elke dag ook wat van als extra die zijn lekker klein voor tandloze versnelingsbakjes
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zag ze van het weekend voor het eerst liggen hier maar eigenlijk verder geen aandacht aan geschonken omdat ik dacht dat ze toch geen brokken zou eten. Maar sinds zondag kluift ze ook gewoon weer lekker, alleen die brokjes liet ze steeds staan die ik door haar blikvoer deed.twinkeltje schreef:Ja die zijn nieuw bij de lidl Blacky krijgt er elke dag ook wat van als extra die zijn lekker klein voor tandloze versnelingsbakjes
Ze heeft haar avond eten gewoon een portie brok gehad zonder water of blik er door. Ze vond het heerlijk!
Ze heeft vanmiddag ook weer lekker een klein rondje gelopen. Wel es waar in slakken tempo, maar ze vond het weer heerlijk. Alleen die Cane Corso aan haar kont deed haar iets sneller lopen.

- twinkeltje
- moderator
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat kan een mens toch trots en blij zijn met de kleine dingen die eigenlijk normaal zouden moeten zijn.
Vandaag de eerste dag thuis werken. Als ik wist wat Opoe vandaag ging doen was ik niet eens naar kantoor gegaan denk ik. Maar goed, ik was dus vroeg alweer thuis om daar verder te werken.
Toen ik ging lunchen had ik nog wat ham over en heb dat verdeeld onder de honden. Terwijl ze ruikt wat ik aan ze wil geven begint ze ineens enorm te kwispelen. Tot nu toe had ze maar 2 x wat twijfelachtig staan kwispelen maar deze was overduidelijk.
Toen kwam de baas thuis, weer die duidelijke kwispel en samen met Izzy blaffen uiteraard. Kom Opoe, we gaan een plasje doen. Weer kwispelen, na het plassen even spelen en weer die enorme overdreven kwispel.
Je kon me bijna opvegen! Iets dat voor Droef en Izzy zo normaal is, die staarten staan zelden stil. En nu Opoe ook super blij.
Ze toonde wel al blijdschap hoor in haar houding maar echt een brede kwispel liet ze nog niet eerder zien. Als klapper op de vuurpijl gaat ze nu ook helemaal op in het spelen. Ineens gingen die oortjes plat in haar nek en begon ze allerlei maffe geluiden en bewegingen te maken en echt te happen in mijn handen en als ik mijn hand dan ergens anders neerlegde en tegen aanduwen dat ik wel even moest doorgaan.
Ze heeft we besloten dat deze brokken ook niet helemaal zijn wat ze zoekt, maar met een eetlepel blikvoer krijgt ze het ook wel weg.
Dit weekend ga ik haar maar weer scheren en lekker douchen, nu kan ze al meer aan dan 4 weken terug dus hopelijk lukt het me nu ook beter.
Vandaag de eerste dag thuis werken. Als ik wist wat Opoe vandaag ging doen was ik niet eens naar kantoor gegaan denk ik. Maar goed, ik was dus vroeg alweer thuis om daar verder te werken.
Toen ik ging lunchen had ik nog wat ham over en heb dat verdeeld onder de honden. Terwijl ze ruikt wat ik aan ze wil geven begint ze ineens enorm te kwispelen. Tot nu toe had ze maar 2 x wat twijfelachtig staan kwispelen maar deze was overduidelijk.
Toen kwam de baas thuis, weer die duidelijke kwispel en samen met Izzy blaffen uiteraard. Kom Opoe, we gaan een plasje doen. Weer kwispelen, na het plassen even spelen en weer die enorme overdreven kwispel.

Ze toonde wel al blijdschap hoor in haar houding maar echt een brede kwispel liet ze nog niet eerder zien. Als klapper op de vuurpijl gaat ze nu ook helemaal op in het spelen. Ineens gingen die oortjes plat in haar nek en begon ze allerlei maffe geluiden en bewegingen te maken en echt te happen in mijn handen en als ik mijn hand dan ergens anders neerlegde en tegen aanduwen dat ik wel even moest doorgaan.
Ze heeft we besloten dat deze brokken ook niet helemaal zijn wat ze zoekt, maar met een eetlepel blikvoer krijgt ze het ook wel weg.

Dit weekend ga ik haar maar weer scheren en lekker douchen, nu kan ze al meer aan dan 4 weken terug dus hopelijk lukt het me nu ook beter.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Geweldig, zo leuk om die ontwikkeling te volgen!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Tineke
- Zeer actief
Wat een leuke update 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Iemand is niet blij na een scheer en douche beurt. Nu was haar dekentje ook nat.
Ze heeft van ellende eerst Droef en Izzy lopen opstoken met haar geblaf en toen niemand er wat aan deed ging ze in Izzy haar mand maar dat vond ze maar niks dus uiteindelijk onder luid protest heeft ze maar haar kleedje goed gelegd zodat het weer droog aanvoelt.
https://www.youtube.com/watch?v=ZTEj-E8 ... Ztb0ok4gZk

Ze heeft van ellende eerst Droef en Izzy lopen opstoken met haar geblaf en toen niemand er wat aan deed ging ze in Izzy haar mand maar dat vond ze maar niks dus uiteindelijk onder luid protest heeft ze maar haar kleedje goed gelegd zodat het weer droog aanvoelt.
https://www.youtube.com/watch?v=ZTEj-E8 ... Ztb0ok4gZk

- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Gisteren met Opoe op controle geweest. Alles heel rustig en mooi. 1 gat was nog ver van dicht. Dit is haar linker boven hoektand geweest, en is nog een open verbinding met haar neusholte. Je kan gewoon zien dat ze er doorheen ademt.
Verder zag alles er keurig en rustig uit. Dus voor nu geven we het nog een kans op te helen, over 2 weken terug en dan kijken we of er toch nog meer hechtingen nodig zijn. Liever niet natuurlijk, vandaar ook nog even afwachten ook omdat alles voor de rest wel rustig is en goed heelt.
Droef was mee, die had wat last van zijn oor. Beginnende oorontsteking.
Het was een zooi ongeregeld bij elkaar. Opoe loopt binnen en schijt(alweer) de boel onder daar.
Droef mocht eindelijk de behandelkamer in en vergeet in zijn enthousiasme zijn pies op te houden.
Gelukkig zag de DA ze liever piesen van blijdschap dan piesen van angst of uit wraak hun poot tegen de muur optillen.
Opoe begint ondertussen steeds meer praatjes te krijgen, elke dag verzint ze wel weer een nieuwe reden om even van zich te laten horen.
Dit is Opoe nu inmiddels. Van timide bejaard hondje dat alles maar nieuw, spannend en vreemd vond naar hond die luidruchtig op haar eten zit te wachten en zelfs bokkensprongen erbij maakt.
https://www.facebook.com/d.m.beelen/vid ... 477489293/

Droef was mee, die had wat last van zijn oor. Beginnende oorontsteking.
Het was een zooi ongeregeld bij elkaar. Opoe loopt binnen en schijt(alweer) de boel onder daar.

Gelukkig zag de DA ze liever piesen van blijdschap dan piesen van angst of uit wraak hun poot tegen de muur optillen.
Opoe begint ondertussen steeds meer praatjes te krijgen, elke dag verzint ze wel weer een nieuwe reden om even van zich te laten horen.
Dit is Opoe nu inmiddels. Van timide bejaard hondje dat alles maar nieuw, spannend en vreemd vond naar hond die luidruchtig op haar eten zit te wachten en zelfs bokkensprongen erbij maakt.
https://www.facebook.com/d.m.beelen/vid ... 477489293/
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze is ook best wel blij. Heeft wel een hoop klachten. Eten in stilte is er niet meer bij. Dan zet ze het ook op het blaffen en als het te lang duurt dan gaat ze heel zielig lopen piepen en huilen incl er bij gaan liggen alsof ze dood ligt te gaan.
Ze kwispelt steeds vaker ook. Ze had afgelopen zaterdag ineens besloten dat het stom is als wij naar bed gaan dus begon als een bezetene te blaffen beneden. Ze heeft het een half uur volgehouden, ben bij haar geweest maar ze was gewoon rustig. Geen paniek maar gewoon drammen dus. Later ben ik haar op de trap gaan begluren, ze hoort en ziet toch niet goed en kon ik mooi zien wat ze deed. Ze zat dus letterlijk gewoon in haar mand en zette het af en toe op het blaffen.
Nu is het blaffen inmiddels weer afgenomen naar gisteravond slechts 3 minuten. Ze heeft lang niet zo'n harde en schelle blaf als Izzy gelukkig. Als het wel aanhoudt ga ik wel kijken voor een puppyren in de slaapkamer en gaat ze gewoon weer mee naar boven. Maar liever niet want opgetild worden is nog steeds niet haar hobby.
Ze heeft er wel een ritueel voor. Ze gaat eerst zachtjes mopperen en haar mand opschudden, dan hoor je haar wat drinken om haar keel te smeren. Dan ploft ze weer neer en begint het blaffen
Alles gaat dus gewoon op haar dooie akkertje.
En ze is vreselijk schattig als ze wat van je wil aanpakken maar misgrijpt. Dan gaat dat tandeloze smoeltje wijd open en hapt ze net naast. Ziet er vreselijk aandoenlijk uit.
Als ze vind dat ze eten moet loopt ze een paar keer naar de keuken, dan gaat ineens die staart omhoog als een soort antenne, en terug naar haar mand hangt ie weer laag.
Ze heeft het maar zwaar, ik heb haar vanmiddag nog aangeboden een retourtje Bulgarije voor haar te regelen als de grenzen weer open zijn. Kreeg ik nog een grote bek ook.

Ze kwispelt steeds vaker ook. Ze had afgelopen zaterdag ineens besloten dat het stom is als wij naar bed gaan dus begon als een bezetene te blaffen beneden. Ze heeft het een half uur volgehouden, ben bij haar geweest maar ze was gewoon rustig. Geen paniek maar gewoon drammen dus. Later ben ik haar op de trap gaan begluren, ze hoort en ziet toch niet goed en kon ik mooi zien wat ze deed. Ze zat dus letterlijk gewoon in haar mand en zette het af en toe op het blaffen.
Nu is het blaffen inmiddels weer afgenomen naar gisteravond slechts 3 minuten. Ze heeft lang niet zo'n harde en schelle blaf als Izzy gelukkig. Als het wel aanhoudt ga ik wel kijken voor een puppyren in de slaapkamer en gaat ze gewoon weer mee naar boven. Maar liever niet want opgetild worden is nog steeds niet haar hobby.
Ze heeft er wel een ritueel voor. Ze gaat eerst zachtjes mopperen en haar mand opschudden, dan hoor je haar wat drinken om haar keel te smeren. Dan ploft ze weer neer en begint het blaffen

En ze is vreselijk schattig als ze wat van je wil aanpakken maar misgrijpt. Dan gaat dat tandeloze smoeltje wijd open en hapt ze net naast. Ziet er vreselijk aandoenlijk uit.
Als ze vind dat ze eten moet loopt ze een paar keer naar de keuken, dan gaat ineens die staart omhoog als een soort antenne, en terug naar haar mand hangt ie weer laag.
Ze heeft het maar zwaar, ik heb haar vanmiddag nog aangeboden een retourtje Bulgarije voor haar te regelen als de grenzen weer open zijn. Kreeg ik nog een grote bek ook.

- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Lekker ding is het!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hahaha, wat een portret joh.Dees en Maylo schreef:Ze heeft het maar zwaar, ik heb haar vanmiddag nog aangeboden een retourtje Bulgarije voor haar te regelen als de grenzen weer open zijn. Kreeg ik nog een grote bek ook.
-
- Zeer actief
Vreselijk leuk; zo'n dagboek. 

- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Ondertussen weer een aantal dagen verder. Ze doet het super. Heeft al sprintjes getrokken. Wel altijd na het poepen, om maar even duidelijk te maken hoe snel ze wel niet naar huis wil en ze de weg heus wel weet.
Het blaffen tijdens het eten werd een beetje erg, inmiddels doet zodra we beginnen 2 blafjes en is het klaar, ze ligt dan nog wel te mopperen hoor(niet altijd) hoe zwaar ze het wel niet heeft als wij zitten te eten.
Het blaffen voor het slapen gaan is ook weer gestopt. Ze slaap nu al een week boven. Ze is het er nog steeds niet mee eens dat ze getild wordt dus ik moet haar geregeld vangen voor ik naar bed ga. Eenmaal boven is er niks aan de hand en 's ochtend slaapt ze nog half als ik haar mee naar beneden til. Ze ligt lekker naast mij in haar mandje en geniet er van als ik haar even aai vanuit bed en ook zo wakker maak. De wekker wordt ze niet echt wakker van. Ze kijkt wel even op maar gaat gelijk weer slapen.
Ze heeft vriend bestempeld als haar grote liefde en ik kan vaak de P krijgen.
Vorige week heeft ze een wandeling van 3 kwartier gedaan. Normaal is dat nog geen half uur maar op haar tempo gaat alles wat langzamer, zeker op stukken waar ze niet vaak loopt en de terugweg gaat altijd sneller.
Ze werd nog belaagd door Izzy haar lover die begon gelijk op haar te rijden, die kon dus ineens vliegen(handig zo'n tuigje
) en de opluchting droop van haar af toen ik dat voor haar regelde. Grote honden blokkeer ik overigens, ze ziet het gewoon niet goed dus alles wat dichtbij en groot komt vind ze spannend. Ze doet absoluut niet lelijk hoor, maar draait haar kop compleet weg en keert dan in zichzelf. Doet ze ook als Droef aan haar gezicht zit, hij mag dat dus niet en daar houdt hij zich meestal keurig aan.
Woensdag weer op controle voor haar gebit. Ben benieuwd! Hopelijk geen roesje meer nodig en is alles goed dicht.
Even wat foto's dan maar!

Poseren hoef ik van haar niet te verwachten. Die oren gaat gelijk in stande gremlin.

Het blaffen tijdens het eten werd een beetje erg, inmiddels doet zodra we beginnen 2 blafjes en is het klaar, ze ligt dan nog wel te mopperen hoor(niet altijd) hoe zwaar ze het wel niet heeft als wij zitten te eten.
Het blaffen voor het slapen gaan is ook weer gestopt. Ze slaap nu al een week boven. Ze is het er nog steeds niet mee eens dat ze getild wordt dus ik moet haar geregeld vangen voor ik naar bed ga. Eenmaal boven is er niks aan de hand en 's ochtend slaapt ze nog half als ik haar mee naar beneden til. Ze ligt lekker naast mij in haar mandje en geniet er van als ik haar even aai vanuit bed en ook zo wakker maak. De wekker wordt ze niet echt wakker van. Ze kijkt wel even op maar gaat gelijk weer slapen.
Ze heeft vriend bestempeld als haar grote liefde en ik kan vaak de P krijgen.

Woensdag weer op controle voor haar gebit. Ben benieuwd! Hopelijk geen roesje meer nodig en is alles goed dicht.
Even wat foto's dan maar!

Poseren hoef ik van haar niet te verwachten. Die oren gaat gelijk in stande gremlin.

-
- Zeer actief
Ze ziet er eigenlijk helemaal niet uit als een ouwe opoe.
Ik zie er een beetje het vastberaden venijnige smoeltje in wat Sarah ook had.
Ik zie er een beetje het vastberaden venijnige smoeltje in wat Sarah ook had.