Eerst gezamenlijk naar het bos, zodat de honden elkaar even konden leren kennen voor we naar binnen gingen.

In de gaten houden wat er in de keuken gebeurt.

Het is zo'n knap kalf

"Listen up, you little shit."

Moderator: moderatorteam

Ik moest hier ook zo om lachen.Jion schreef:Alles onder controle Izzy?Sandra&co schreef:

Uhhh...het was erg lekker in ieder geval. Ik wil zeggen een Marokkaanse kippenstoof(?) met rijst en bloemkool maar ik weet niet meer hoe ze het precies noemdeCélie schreef:Wat heb je nou te eten gekregen dan?
En je honden en kat ook? Dan hebben jullie écht geluk gehad.Crescent schreef:Pff, een pitbull in huis. Ik ben blij dat ik het er levend vanaf heb gebracht.
Ik dacht een blad drankPersistence schreef:En was dat nou het avondeten, wat je omhoog houdt met Izzy op schoot?

Nee, het was d'r avondetenbram en thijs schreef:Ik dacht een blad drankPersistence schreef:En was dat nou het avondeten, wat je omhoog houdt met Izzy op schoot?
Drank was logischer geweestSandra&co schreef: Nee, het was d'r avondeten

Perzische gestoofde kippendijen in granaatappel en geroosterde walnoot. Met kurkuma, kaneel en nootmuskaat. Geserveerd met rijst en geroosterde bloemkool.Sandra&co schreef:Uhhh...het was erg lekker in ieder geval. Ik wil zeggen een Marokkaanse kippenstoof(?) met rijst en bloemkool maar ik weet niet meer hoe ze het precies noemdeCélie schreef:Wat heb je nou te eten gekregen dan?
Oh, nou, dan zat ik toch aardig in de richtingCrescent schreef:Perzische gestoofde kippendijen in granaatappel en geroosterde walnoot. Met kurkuma, kaneel en nootmuskaat. Geserveerd met rijst en geroosterde bloemkool.Sandra&co schreef:Uhhh...het was erg lekker in ieder geval. Ik wil zeggen een Marokkaanse kippenstoof(?) met rijst en bloemkool maar ik weet niet meer hoe ze het precies noemdeCélie schreef:Wat heb je nou te eten gekregen dan?
Ik doe altijd maar wat, maar als je het recept wilt zoeken; Het heet Khorest Fesenjan.
Ik ben me ondertussen klaar aan het maken voor de grote diefstal van Izzy.