Ik vind het spannend. Ze heeft in minstens drie melkklierpakketten meerdere gezwellen zitten en het is de vraag of ze allemaal in één keer verwijderd kunnen worden of dat ze nog een keer onder het mes moet. De gezwellen zijn gelukkig nog niet groot maar wel veel en lijken toch wel snel te groeien. Tja, ik kan niets anders doen dan afwachten en duimen dat het goedaardig is en dat morgen alles weggehaald kan worden.
Eerst nog een longfoto maar daar verwacht ik geen bijzonderheden nog te zien (wellicht naïef). Ohja en ze moeten extra voorzichtig doen met haar nek ivm verschoven wervels, niet vergeten morgen in te peperen bij de DA en assistenten.
Ik heb me nu redelijk voorbereid denk ik. Morgen wordt hopelijk een speciale kap bezorgd en de 'gewone' kap die ik heb ligt al klaar met een halsband erdoor. Een medische pyjama ligt ook klaar. Ik had ook bedacht dat ze voorlopig dan aan de lijn van en naar de keuken moet met uitlaten maar dat wordt nog wel een dingetje: ze mag ivm haar nek eigenlijk geen halsband dus ze zit altijd aan een tuig maar ik bedacht net pas dat de voorste gezwellen achter haar voorpoot zitten dus dat een tuig helemaal niet kan. Kut. Dan dus toch maar die halsband en hopen dat ik haar rustig genoeg kan houden dat dat geen schade geeft.
Ik zie er tegenop. Die onzekerheid over mijn geweldige meisje. Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat, alles in één keer weggehaald wordt en ze gewoon goed mag herstellen en minstens een jaar (liever veel langer) stopt met medisch gedoe. Fijn om het even kwijt te kunnen hier
Oh en ervaringen/tips zijn welkom.