Het blijft altijd spannend hoor dat went nooit, ook al heb je geen enkele aanwijzing dat t niet goed is ... het moet eerst wel gedaan worden.

Moderator: moderatorteam
Hmmm... ik ga niet! Ik doe t niet!veertje schreef:Fijn! Inderdaad een spannend moment. Ik had gisteren precies hetzelfde. Tess vond het overigens een heul stom idee van mijXanu lijkt het wat meer te accepteren dat dit zijn lot is voor dat moment
O jeemalinois schreef:Hmmm... ik ga niet! Ik doe t niet!
Eindelijk iemand die medelijden heeft denkt ie waarschijnlijkveertje schreef:![]()
![]()
Tess leeft met hem mee
Dat zie ik me met Teaghan nog niet doen (45,5 kg)malinois schreef:Hmmm... ik ga niet! Ik doe t niet!
Dat bedoel ik, je ziet t gewoon niet aan de buitenkant dus ik vind t altijd spannend... dat is nooit veranderd ook niet na zoveel hondenLinx schreef:Gefeliciteerd![]()
dat is een fijne geruststelling!
Ik snap je spanning best, mijn jongste heeft nog nooit enige klachten gehad en blijkt toch ED in één elleboog te hebben. Hadden we ook nóóit ingecalculeerd, dat dat tot de opties behoorde.
Pas nog de xhh van een clubgenoot van ruim 45 kilo zonder problemen en zonder narcose geröntgend. Inderdaad zo in de bak getild door mij en de dierenarts dus maar met 2 personen .Robian schreef:Dat zie ik me met Teaghan nog niet doen (45,5 kg)malinois schreef:Hmmm... ik ga niet! Ik doe t niet!
Gefeliciteerd met de uitslagen![]()