Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poepende hond beu

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

Re: Poepende hond beu

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Nou, je kunt het in het belachelijke trekken maar een hond die in de tuin poept, daar zou ik idd ook niet blij van worden. Daar zou ik heel beslist iemand op aan willen spreken. Kennelijk laat de hond zichzelf uit?
De context is wat raar... maar als een hond in mijn tuin poept .. nee, dat is niet de bedoeling.

Suzanne
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ja het is vervelend, het is poep.. als dat je grootste probleem is dan is het leven goed voor je.. om daar n de politie voor in te zetten,,die hebben al niet eens tijd om boeven te vangen, je kunt ook met zin alle even bij de eigenaar op de stoep staan, volg de hond,hij gaat vast weer naar huis ooit.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Heavy schreef: Niemand is blijkbaar op het idee gekomen dat het ook een zwerfhond kan zijn
Nee, natuurlijk niet.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Heavy schreef:Er schijten dagelijks katten in tuinen en een hond is ineens een probleem? Ik vind het vooral heel grappig dat die hond elke nacht om 02.00 komt en dat hij de lamoen die erop gezet zijn lekker warm vond.

Niemand is blijkbaar op het idee gekomen dat het ook een zwerfhond kan zijn
Als ik een tuin had zou ik ook niet blij zijn dat andermans huisdieren bij mij in de tuin kwamen poepen of piesen.
Zie het bij mijn zoon, de buren hebben drie katten maar ze gaan bij mijn zoon in de tuin piesen en poepen, en ze piesen ook tegen hun spullen aan. Lekker als je tuin naar kattenpies gaat ruiken.

Ik zorg er ook voor dat mijn honden niet tegen heggen of gebouwen gaan zitten piesen of in andermans tuin poepen. En als ik een kat had hield ik die binnen of zorgde ervoor dat ze mijn tuin niet uit konden.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door dre »

Heavy schreef:Er schijten dagelijks katten in tuinen en een hond is ineens een probleem?
Nou ik vind schijtende katten in mijn tuin ook uitermate irritant, dus ja een baas die een hond stelselmatig in mijn tuin liet schijten was ik ook een gesprek mee aangegaan.

Om daar nou weer zo'n gedoe van te maken met opsportingsposters en beloningen gaat me net weer te ver :LOL:
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Ik zou toch ook niet blij zijn met de stront van zo'n grote hond in mijn tuin.
De kat van de buren kakt wel in de tuin. Elke ochtend is het race van de honden om als eerste de buit te vinden :LOL: :kotz:
dagmar88
Zeer actief

dre schreef: Om daar nou weer zo'n gedoe van te maken met opsportingsposters en beloningen gaat me net weer te ver :LOL:
Wat ben je ook voor lauwe drol als je voor 50 euro gaat staan wijzen.
dagmar88
Zeer actief

maart schreef:Ik zou toch ook niet blij zijn met de stront van zo'n grote hond in mijn tuin.
De kat van de buren kakt wel in de tuin. Elke ochtend is het race van de honden om als eerste de buit te vinden :LOL: :kotz:
Hier knijpen ze hun darmen leeg in de voortuin terwijl ze de krijsende honden tergend aanstaren :LOL:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Nanna schreef:Die foto van die drol ook op dat beloningsformuliertje :LOL:
Want anders is het niet waar. :tongue:

En eerlijk gezegd zou ik ook geen dagelijks schijtende hond in mijn voortuin moeten. Een Chihuahua kan ik nog overheen zien maar de oppers die een ritsbek weglegt zijn toch niet onaanzienlijk.
Haha dat wilde ik net schrijven 'die foto van die drol' :LOL: Kijk zo ziet het eruit! hahaha :LOL:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

dre schreef:
Heavy schreef:Er schijten dagelijks katten in tuinen en een hond is ineens een probleem?
Nou ik vind schijtende katten in mijn tuin ook uitermate irritant, dus ja een baas die een hond stelselmatig in mijn tuin liet schijten was ik ook een gesprek mee aangegaan.

Om daar nou weer zo'n gedoe van te maken met opsportingsposters en beloningen gaat me net weer te ver :LOL:
idd het IS heel vervelend. De honden van onze buurman worden soms door hem uitgelaten meestal niet. Meestal doet hij de voordeur open en laat 3 van de 4 honden naar buiten gaan. Nr 4 is nogal vals en grijpt andere honden dus die mag waarschijnlijk in zijn eigen tuin wat doen.

Deze honden poepen dus ook in mijn tuin en dat is kan ik je zeggen iet fijn. Het zijn grote honden die beste hopen neer leggen. Ik heb hem er op aangesproken en dan zegt hij moet ik dan mijn honden in onze straat aan de lijn houden? Nou nee dat hoeft niet maar wel de poep van je hond graag opruimen ja.

Let wel wij wonen in een nieuwbouwwijk, je hond moet aangelijnd uitgelaten worden en er wordt van je verwacht dat je de poep van je hond opruimt.

Ik heb geen actie ondernomen maar ik baal steeds meer.
Afbeelding
gevni havanezers
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

blacky schreef:
dre schreef:

idd het IS heel vervelend. De honden van onze buurman worden soms door hem uitgelaten meestal niet. Meestal doet hij de voordeur open en laat 3 van de 4 honden naar buiten gaan. Nr 4 is nogal vals en grijpt andere honden dus die mag waarschijnlijk in zijn eigen tuin wat doen.

Deze honden poepen dus ook in mijn tuin en dat is kan ik je zeggen iet fijn. Het zijn grote honden die beste hopen neer leggen. Ik heb hem er op aangesproken en dan zegt hij moet ik dan mijn honden in onze straat aan de lijn houden? Nou nee dat hoeft niet maar wel de poep van je hond graag opruimen ja.

Let wel wij wonen in een nieuwbouwwijk, je hond moet aangelijnd uitgelaten worden en er wordt van je verwacht dat je de poep van je hond opruimt.

Ik heb geen actie ondernomen maar ik baal steeds meer.
Ik denk dat ik in dit geval alles mooi zou verzamelen en bij de rechtmatige eigenaar in de tuin leggen ( en als ik echt chagie was, door de brievenbus). Ik vind het echt aso op je hond bij andere mensen in de tuin te laten kakken. Ik wil niet dat mijn eigen honden in onze tuin poepen dus ik wil ook niet dat anderen dat doen.
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

ik geef toe ik heb er aan gedacht om het te doen. Maar ik wil geen ruzie. Ik heb hem er nu 2x op aan gesproken dat doe ik nog 1x en dan geef ik aan dat ik actie gaan ondernemen als het niet stopt.
Zijn valse hond heeft onze Laika ook al 2x te pakken gehad omdat ze toch ontsnapte. Maar goed dan zijn weer heel andere frustraties.
Afbeelding
gevni havanezers
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Cleva schreef:
"De bewoners hebben hun probleem gemeld bij de gemeente en de politie, maar die gaven aan dat ze niet konden helpen"
"Gemeente Schoonveen-Rijndam, met Yvonne Overheem waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Ja. Met Karin."
"Goedemorgen!"
"Het zit namelijk zo..er schijt hier een hond."
"Ik verbind u door met onze dierenontlastingadviseur van de afdeling huisdieren, goedemorgen!"

"Met Antoin van de poepgroep."
"Er schijt hier een hond."
"Oh..hoi Karin! Heb je je dagboekje bijgehouden?"
"Ja."
"Wat goed van je! En hoeveel dagen is het nu? "
"Eenendertig."
"Zo vaak achter elkaar? Nou Karin dat is helemaal niet goed. Luister meis, ik stuur jou een formulier op. Doe ik er gelijk dat receptje van die gember-peer-appeltaart bij waar we het bij tante Loes over hadden. Jaaaa?"
"Ja. Maar wat gaan we nou aan die hond doen?"
"Oh nee, daar doen we niets mee. Staat niet in het jaarplan. Alleen formulieren. Dahag Karin, doehoe, dag meis."
en bedankt... ik moet zo de nieuwe accountmanager van een leverancier gaan bellen.. hij heet Antoin... :ugh:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Cleva schreef:
"De bewoners hebben hun probleem gemeld bij de gemeente en de politie, maar die gaven aan dat ze niet konden helpen"
"Gemeente Schoonveen-Rijndam, met Yvonne Overheem waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Ja. Met Karin."
"Goedemorgen!"
"Het zit namelijk zo..er schijt hier een hond."
"Ik verbind u door met onze dierenontlastingadviseur van de afdeling huisdieren, goedemorgen!"

"Met Antoin van de poepgroep."
"Er schijt hier een hond."
"Oh..hoi Karin! Heb je je dagboekje bijgehouden?"
"Ja."
"Wat goed van je! En hoeveel dagen is het nu? "
"Eenendertig."
"Zo vaak achter elkaar? Nou Karin dat is helemaal niet goed. Luister meis, ik stuur jou een formulier op. Doe ik er gelijk dat receptje van die gember-peer-appeltaart bij waar we het bij tante Loes over hadden. Jaaaa?"
"Ja. Maar wat gaan we nou aan die hond doen?"
"Oh nee, daar doen we niets mee. Staat niet in het jaarplan. Alleen formulieren. Dahag Karin, doehoe, dag meis."
Hoe kom je er toch elke keer weer op, geweldig. :LOL:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”