laeken schreef:Ja dat snap ik. Ik zou het ook super spannend vinden. Zeker omdat ik zelf schilder en teken. Dus ik leg de lat hoog en vertrouw weinig mensen. Heb eerder ook een afspraak afgezegd omdat ik de manier van communiceren en de reactie op mijn eigen ontwerp niet prettig vond.
Deze artiest kwam uit Rusland en ik vond hem goed. Dus ik dacht laat hem zijn gang gaan en ding doen. Vertrouwen geven. Nu merk ik en dat heb jij dus ook dat het kiezen van de juiste persoon het belangrijkste is. Als je iemand kiest die goed is krijg je ook iets moois als je je er niet al teveel mee bemoeit.
Dat is zo ontzettend waar!
En dat je de tatoeëerder kiest die de stijl die wil graag doet.
Mijn beste vriend en maatje is tatoeëerder, maar geen seconde gedacht om naar hem toe te gaan.
Zijn stijl is Japans en hij heeft niets met dit type tattoos.
We zijn bij Vincent terecht gekomen toen mijn zoon Dave zijn eerste tattoo wilde. Hij wilde het al heel erg lang en wist ook al die tijd precies wat hij wilde.
Dat mocht van ons, maar dan moest hij wel de beste zoeken in de stijl die hij wilde.
Dan spaar je maar wat langer.
Samen hebben we duizenden foto's bekeken op internet. En Vincent sprong eruit. Echt alles wat hij zet is goed.
En toen we voor het eerst bij hem waren, was de klik er ook. (vind ik ook belangrijk)
Dave heeft nu 2 tattoos van hem. Een paar aanwijzingen met wat hij erin wilde hebben en beide keren kwam Vincent met een tekening die we zelf nooit bedacht zouden hebben. Echt super mooi, origineel en uniek.