Kayltje schreef:Wait what?
Ze zouden toch wat anders voor je meenemen?
Maar dit is ook een schattig ratje

Hahah, ja kilopuppies. Maar die mogen nog niet legaal mee als ze zo klein zijn én zijn meestal al dood voor je iets kan.. Dus die zijn het niet geworden. Ze kwamen na een dag al met dit snoetje aanzetten, dus heb maar ja gezegd.
Floortje schreef:Wat een schatje
Ze lijkt als twee druppels waters op Rakoes

Zat er een Glitter Litter in Roemenië?
Ik geloof dat Tweet zelf dan eerder glittertjes op de wereld heeft gezet. Maar wat grappig. Tweet heeft wel echt een lange rug, dan hebben de glitters niet toch?
Gimmick schreef:Oh dat zou zo wat voor mijn schoonouders zijn...
Wat een leukerd zeg
Het is echt een geinig hondje, ik vind wel met teckelkarakter. Een prinsesje dat zich graag in de watten laat leggen, maar wel ook echt wel iets van karakter. Geen saai gezelschapshondje, maar een vrolijke dartel
Mochten ze serieus interesse hebben:
http://straydogsrescue.nl/
Ze gaat binnenkort op de website komen met verhaal. Maar mocht er al serieuze interesse zijn kan er ook gerust nu al gemaild worden.
Hylos schreef:
Oh, ik neem Tweety stiekem mee..ze past wel in een rugzak toch.
Wat een snoes

Die windt Xavi wel oom haar pootjes

Wanneer kom je haar halen?
Ze doet het echt leuk! Zindelijkheid is een beetje verpest door Faja vrees ik. Want madam doet nu ook haar behoefte op de puppypads. Nouja, waarschijnlijk is Faja morgen geplaatst, dus dan gaan we even kijken of we daarmee kunnen stoppen. Ze wandelt al vrolijk mee en doet buiten ook gewoon alles, dus dat is het probleem niet.
Het enige minpuntje: ik vertrouw haar niet 100% met de katten. Ze heeft vanochtend kat Doodah gegrepen (gelukkig niet verwond) terwijl ik ernaast zat, waarbij ik haar in een beweging op haar donder heb gegeven. Dat maakte indruk geloof ik. Maar de onzekere katten (mijn eigen Yana en opvangkitten in de bench) triggeren haar wel. Dus als ik geen toezicht kan houden dan moet ze helaas in de bench. Dat zou ik anders niet doen, want verder tussen de honden totaal geen probleem en het is een ondernemend hondje maar sloopt niet ofzo. Gelukkig accepteert ze de bench en gaat daar gewoon in liggen slapen. Maar we gaan dus wel kijken naar een huis zonder katten (of eentje die erg zelfverzekerd is).
Nog wat plaatjes