Ravi's hobby is dingen jatten haha, heerlijk! Ik maak er vaak een spelletje van en dan zie je aan zijn hele houding dat hij een schat gevonden heeft en er stiekem mee weghuppelt

. Als een aap overal op klauteren doet ie ook heel graag, net als tegen je (iedereen

) opspringen. Stropen zou hij heel graag doen, daar is hij letterlijk voor gemaakt maar helaas moet ik hem die hobby onthouden. Het is wel een genot om hem zijn hobby 'rennen' uit te zien voeren. Apporteren vindt hij ook geweldig, lekker steeds weer racen achter een prooi (maar dat doen we niet zo vaak want dan zie je heel goed dat hij dan elke dag
moet en steeds langer).
Lais haar grootste hobby is idioot/wild doen, alles moet in standje 100. Enerzijds vind ik het prachtig om te zien en de eerste jaren heb ik er ontzettend van genoten maar sinds ik weet hoe krakkemikkig ze in elkaar zit vind ik het erg dubbel, om nog maar niet te spreken over de periodes dat ze zich rustig moet houden (zoals de komende weken).
Haar meest beoefende hobby is toch wel het zorgen voor haar comfort. Lekker bij mij liggen, zorgen dat ze onder een deken terecht komt (gelukkig geeft ze dat middels ongelofelijk zielige piepjes aan, anders verbouwt ze gerust het huis in een poging het zelf te regelen) en ook op tijd dat jasje weer aankrijgen nadat die rotvrouw het een paar uur uitgedaan heeft, brrrrrr. En als alles dan goed is gaat ze bomen omzagen, snurken als een kerel

.
Een andere hobby van Lais is trekken als een paard en samen met Willem heeft ze nog de hobby WK grotten graven. Iets samen met mij doen voor wat lekkers vindt ze het einde. Nu ik er zo over nadenk was behendigheid eigenlijk wel haar meest geliefde hobby: samen met mij rennen, vliegen, vallen en weer opstaan. Wat heb ik daarvan genoten met haar!
En oh god, waken... als een woesteling. Maar dat is meer haar werk dan haar hobby.
Willem zijn hobby is tegenwoordig loslopen met plezier. Hij mocht hier vanaf huis al langer loslopen maar het plezier straalde er niet bepaald vanaf, sinds een paar maanden heeft hij het echter helemaal ontdekt: rennen en huppelen

. Hij heeft er ontzettend veel plezier in en het is een genot om dat te zien. Na een half uur is hij wel uitgehobbied en zouden we wat hem betreft wel weer naar huis mogen.
Straks met het mooie weer kan hij weer zijn favoriete hobby uitoefenen: hele dagen buiten liggen suffen, genietend van het buiten zijn en de zon aanbidden.