Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aangeboden levensgevaarlijk moord commando duo

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Aangeboden levensgevaarlijk moord commando duo

Ongelezen bericht door Rocco »

L E V E N S G E V A A R L I J K :cool2:
bron Marktplaats

(voor de taal Gestapo hier het is niet door mij geschreven}

Hollandse Herder is een Rue van met als roepnaam Mylo met als geboortedatum 23-04-2018 kleur zwart zie foto.
Ik heb deze hond als waakhond op mijn bedrijfsterrein lopen is erg waakzaam maar is samen met de teef een moordcommando, wat ik niet wil, vandaar dat ik de honden apart weg gaat doen.
De Hollandse Herder luistert goed, mits hij alleen is, zijn ze samen, dan is hij heel snikky en springt je dan met volle vaart van achteren in de rug aan.
Waardoor als je er niet op berekent bent, hij dan tot de aanval over gaat, wat ik niet wil, vandaar dat ik ze ook weg gaat doen.
Ik raad u dan ook aan als u interesse hebt, om ze zeker niet samen te nemen, en als er kinderen aanwezig zijn, bij deze honden ook niet te nemen.

De Mechelse Herder is een Teef met als roepnaam Mila met als geboortedatum 08-06-2015 kleur bruin zie foto.
Is erg lief kan diverse politie commando's luistert perfect als ze alleen is, maar samen met de Hollandse Herder luistert ze totaal niet, dan zijn ze samen gewoon een moordcommando, vandaar dat zij ook alleen geplaatst moet worden, anders is het eeen levensgevaarlijk duo als ze samen blijven.
Kinderen raad ik zeker niet aan bij deze twee honden, het zijn echte waakhonden waar u gerust bang voor kan en mag zijn als u ze niet aankan.
Ze hebben beide een goede gezondheid veel energie en veel beweging maar hebben beiden ook een strenge maar ook een lief baasje nodig die ze onder controle weet te houden en zeker niet slaat met geweld want dat werkt bij hun averechts.
Mocht u denken dat u daar geschikt voor bent, kunt u mij bellen op 06-55202751
De honden mogen tegen elk aan nemelijk bod weg, maar niet samen, dan sta ik niet voor de gevolgen in als ze samen weggaan naar één baasje.
dagmar88
Zeer actief

Re: Aangeboden levensgevaarlijk moord commando duo

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Een snikky rue.
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

:goeie:
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dat figuur had zich in moeten lezen, iedere herder doet dat toch volgens alle dogma`s en nu zeuren, jammer dan, niet goedgekeurd :neenee:
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Rocco schreef: De Hollandse Herder luistert goed, mits hij alleen is, zijn ze samen, dan is hij heel snikky en springt je dan met volle vaart van achteren in de rug aan.
Waardoor als je er niet op berekent bent, hij dan tot de aanval over gaat, wat ik niet wil.
Dus eerst springt die volle vaart in je rug en daarna gaat hij over tot de aanval :denken: Wat doettie eerst dan? Knuffelen?

Klinkt als een fijn stel honden, hij mag ze houden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”