Duimen draaien! Wat een nachtmerrie.
Moderator: moderatorteam
Dat hoop ik met je mee, ben je nog daar of word je regelmatig op de hoogte gehouden?laeken schreef:Hij is in goede handen en de man zei letterlijk dat hij zijn best zou doen om hem te redden. Dat is genoeg en meer kan ik me niet wensen. Ik moet het overlaten aan die man nu en hopen.
Verder zei hij wat een geweldig lief en vriendelijk hondje. Dat is hij ook. Dat maakt het wel extra oneerlijk. Hij stond zo positief in het leven dat hij deze pijn niet verdiend. Ik hoop dat ze hem kunnen helpen.
Ik ben daar niet meer. Mijn partner belt zo weer en gaat straks nog even kijken begreep ik. Het is lastig met werk bij ons. We moeten echt om en om werken en met Guus bezig zijn. Dus we houden elkaar ook op de hoogte.blondie schreef:Dat hoop ik met je mee, ben je nog daar of word je regelmatig op de hoogte gehouden?laeken schreef:Hij is in goede handen en de man zei letterlijk dat hij zijn best zou doen om hem te redden. Dat is genoeg en meer kan ik me niet wensen. Ik moet het overlaten aan die man nu en hopen.
Verder zei hij wat een geweldig lief en vriendelijk hondje. Dat is hij ook. Dat maakt het wel extra oneerlijk. Hij stond zo positief in het leven dat hij deze pijn niet verdiend. Ik hoop dat ze hem kunnen helpen.
Wat zwaar zal dit voor je zijn