https://youtu.be/CucKm4sPn-w
Zorro had er een handje van. Vandaar zijn bijnaam Zeuro. Herderachtigen, sowieso. Even kort is het helemaal niet zo irritant maar als je dit een half uur lang hoort omdat de hond honger heeft word je gek

Moderator: moderatorteam
Lothian schreef:Vandaar zijn bijnaam Zeuro.
Dat vind ik dan weer totaal niet vervelend. Terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat een ander gallisch wordt van altijd een weerwoord.Jion schreef: Dat tweede filmpje! Mein Gott!![]()
je hoort het een beetje tussen het piepen door, een soort zuchtend geluid via de neus.Jion schreef:Ik hoor piepen dat van zacht naar hard gaat? Ik had me bij neusfluiten iets anders voorgesteld.
JaNanna schreef:O leuk, heb je al een ras op het oog?maart schreef: Dus volgende hond wordt in alle geval een standje minder, wie weet wel eens een ander ras, ik wil graag wel eens een klein hondje.
Het begint met een B en eindigt op asenjiNanna schreef:Voor de draad ermee.maart schreef:
Ja
Nee, dat past niet in de buurtNanna schreef:Dan kun je net zo goed meteen een kat nemenmaart schreef: Het begint met een B en eindigt op asenji![]()
Maar goed, dat is heel erg verre toekomst, al ben ik al wel een paar jaar af en toe fokkers aan het opzoeken om te zien wat er hedendaags op de markt is.
De hondgerichte agressie van Charlie was nooit zo'n punt, omdat ze (na een moeilijkere periode) nooit meer op dat punt kwam en gewoon luisterde.Gimmick schreef:Maar het heftige, compleet onbereikbare en vooral gestoorde gedrag buiten vond ik echt niet tof.
Hoe vaak ik huilend terug gekomen ben van een wandeling omdat alles onderweg mors dood moest volgens haar. l
Nee joh.. in dat stadium ben ik nog totaal niet. Helemaal omdat ik al wat aan het oriënteren ben voor als Bumper er tussenuit piept.Cleva schreef:Nou, dan zoek je toch zo'n adres?
Ik ken wel mensen die zo'n hond zouden nemen, hoor. Oude mensen met een grote tuin.
En dan op dinsdag en zondag naar het bos om naar de hondjes te kijken.
Gewoon met het echte verhaal. Dat hij heel erg lief is maar het in zijn gezin gewoon niet bij kon benen omdat zijn pootjes niet zo goed zijn. Daarom moet hij ook pijnmedicatie.
Je wil niet weten hoeveel opoes er op af komen rennen.
Trouw zijn en doorpakken zijn echt prima eigenschappen maar bij een hond die niet past en elders wel past gewoon niet relevant.
En dan is de plek bij jou weer vrij voor een hond die dat nodig heeft en kun jij de komende 4 jaar lekker sporten Dat is toch veel belangrijker dan vasthouden aan achterhaalde keuzes waar je goed op ingespeeld hebt maar eigenlijk ook een beetje spijt van hebt?
Als een ander er nou blij mee is!
Hoppeta, Peter.
Ze komen hem niet zoeken.
Het is een lab he.. die zijn snel blij haha.Cleva schreef:Oh. Nou, hij blij als B-keus.