Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Exotic Bully

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Re: Exotic Bully

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nanna schreef:Zie inderdaad dat je meerdere types hebt.
Is er alleen Scott en Johnson? Of nog meer?
Er zijn er meer maar de Classic (Bully) en Scott (Standaard) zijn de 2 'belangrijkste' en niet alle Classic (Johnson is een bloedlijn) zijn grote lompe hompen met traanstrepen en die niet uit hun ogen kunnen kijken. Katniss valt ook onder de Classic, en is met haar 32kg en middelmaat gewoon een leuke Bull met een flinke neus, ik ben iig erg blij met mijn 3 Bullen want ik beleef er een hoop plezier mee. Tank en Bunker waren Standaard en Tank was van het Old School type. Chance van de film Homeward Bound die hier in het topic staat was zijn overgroot opa. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Brigitte
Zeer actief

Emma schreef:

Dan vind ik het Scott type wel mooier alhoewel ik denk dat je dan net zo goed meteen een Argentijn kunt nemen ;-)

Afbeelding

Ik vind zo'n atletische am. Bulldog echt heel erg mooi. En een Argentijn zijn toch wel wat feller over het algemeen.
De am. Bullen die ik tegenkom zijn echt prima te pruimen. Onze halve am. Bulldog Buster was ook echt een goedzak gewoon. Met andere dieren ook. Kon ook met katten.

Ik vind de vergelijking die Cleva maakt met overmatige bespiering en hormoonvleeskoe gewoon echt niet waar. Als je van windhonden houdt, is vrijwel alles zwaar zeker. Ik vind dan die windhond types weer veel te fijntjes voor mijn smaak :engel: die bovenstaande hond is gewoon prima in verhouding. Niks overmatig gespierd vind ik.
Een Standaard Amerikaan hoort helemaal niet op een Argentijn te lijken

noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Brigitte schreef:
Er zijn er meer maar de Classic (Bully) en Scott (Standaard) zijn de 2 'belangrijkste' en niet alle Classic (Johnson is een bloedlijn) zijn grote lompe hompen met traanstrepen en die niet uit hun ogen kunnen kijken. Katniss valt ook onder de Classic, en is met haar 32kg en middelmaat gewoon een leuke Bull met een flinke neus, ik ben iig erg blij met mijn 3 Bullen want ik beleef er een hoop plezier mee. Tank en Bunker waren Standaard en Tank was van het Old School type. Chance van de film Homeward Bound die hier in het topic staat was zijn overgroot opa. AfbeeldingAfbeelding

Ik ben zelf gekker op de bully types maar damn wat blijf ik Tank toch een mooie bulldog vinden
Mijn vorige Xamerikaan/OEB was de meest makkelijke hond die ik gehad heb.
De dame die ik nu heb; ach ja het is een echte bulldog puber nog :lol1:
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
cuatro
Actief
Mijn ras(sen): Coton de Tulear, Shih Tzu, Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door cuatro »

het is dierenmishandeling in mijn ogen.
groetjes monique
Brigitte
Zeer actief

noekie schreef:
Ik ben zelf gekker op de bully types maar damn wat blijf ik Tank toch een mooie bulldog vinden
Mijn vorige Xamerikaan/OEB was de meest makkelijke hond die ik gehad heb.
De dame die ik nu heb; ach ja het is een echte bulldog puber nog Afbeelding1:
Ik vind beide types wel wat hebben maar allebei niet naar het extreme al valt dat bij de AB wel mee. Tank was echt een heerlijke hond, zo fijn karakter. Ik merk wel dat de Bully's over het algemeen wat pittiger zijn. De 3 die ik nu heb zijn ook wel heel fijn in de omgang. En ondanks dat Phantom al weer bijna 8 is en Whisper 7 merk ik daar niets van.. Tank was op die leeftijd wel al echt een oude hond aan het worden haha. Maar wel 12 geworden hoop dat deze dat ook gaan redden.. vooralsnog zijn ze goed op weg.. Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”