_Tiny_ schreef:dagmar88 schreef:Nanna schreef:
Negatief commentaar op het uiterlijk van mijn honden glijdt ook zo van mijn spekrug af. Je vindt maar een eind weg.
Ik snap gewoon niet waar mensen het vandaan halen. Ik vind ook van alles, dat houd ik voor me.
Guusje heeft prachtige parti ogen, wordt er steeds gezegd dat ie wel erg scheel is

Sjaak is heel oud en zielig want hij heeft staar.
Kun je dan echt niets iets aardigs zeggen? Of je domme muil houden?
Van die verveelde oude mannen die de hele dag wat rondhangen op de leugenbank in het dorp. Over mijn shih tzu: " das toch geen hond das een rat aan een touwtje haha" . Die trakteer ik op een meewarrige glimlach en dan weten ze niet meer hoe het verder moet want dat was niet de bedoeling natuurlijk
Daar ga ik me toch niet druk om maken? Ze zijn nu niks, ze zijn nooit iets geweest en ze worden ook niks meer.
Sowieso, mensen die anderen op straat naroepen.

Oh, die onzin. Toen Kyuubi klein was kwam ik zo'n mislukt mannetje tegen. Zoeen die stoer wil zijn maar het nooit geworden is. Die werpt een blik op Kyuubi en moppert 'Dat is geen hond, dat is een konijn!'
Waarop ik vrolijk tegen Kyuubi zeg ''Hoor je dat Kyuubi? Je bent een konijn!'' Om vervolgens al door kletsend tegen mijn wurm door te lopen. Die kerel wist niks meer te zeggen. Uitgelult. Dom figuur.
I. Don't. Care.
Kyuubi is niet te dik, dus daarover hoor ik niks. Sterker, kreeg een paar dagen geleden een lofzang over hoe mooi gespierd hij nu geworden is. Maar als mensen mijn hondje ''een rat aan een touwtje'' vinden mag het hoor. Moeie vinden. Succes ermee.
Gek genoeg krijg ik soms WEL commentaar als ik Kyuubi train! Dan vinden mensen dat dat toch helemaal niet hoeft bij zo'n klein hondje?? Ehm?? Mag ik mijn hond laten volgen, laten blijven, laten komen als ik roep zonder gedoe? Wees blij dat 'ie luistert. Dat willen we toch? Ik wel tenminste... Trots op mijn microwoof.
Ach, wat betreft rare opmerkingen... ik zeg altijd zelf dat puppy Kyuubi mijn harige aardappel was. Hij WAS ook het formaat van een forse aardappel. Mag ik? Moet ik hem dan vereren met allerlei luxe titels? Ik noem hem zoveel. Een vriend van me noemt hem ''lelijkerd'' maar die wist laatst uit te roepen; ''DAG lelijkerd, oh jee wat ben je toch mooi...'' Ja, toen lag ik wel even dubbel...