Moderator: moderatorteam

Klopt, ze ligt nu te slapen maar als ze wakker is zal ze het elastiekje waarschijnlijk wel weer eruit trekken.Nikki90 schreef:Het straalt er van af dat ze het er niet mee eens isHet staat wel schattig
Maar daar is ze het vast ook niet mee eens
Wat voor elastiekjes? Die rubber dingen bedoel je? Die heb ik geloof ik ook nog wel ergens liggen, voor mensenhaar dan.dagmar88 schreef:Dat blijft nooit zitten. Je moet van die manenelastiekjes hebben.
Staat wel veel leuker dan kortgeschoren.
bram en thijs schreef:Valt mee dat je haar hoofd niet in een punt hebt getrokken
Heb je een voorbeeld? Izzy haar haar is nog niet zo heel lang, dus veel mogelijkheden heb ik nog niet(of ik ben gewoon een kneus als het op haren in elastiekjes aankomt).lor1_1984 schreef:Ik gebruik ook rubberen elastiekjes en maak twee staartjes die ik naar achteren richt (en daar nog 2x aan een volgende pluk vastzet).
Veel handiger dan die grotere stiekjes, alleen ff opletten met vastbinden voor je een instant facelift geeft.

Jij hebt alleen maar verdomd veel mazzel dat jouw haas kortharig isGrethavW schreef:Hahahaha, dat koppie![]()
Als blikken konden doden!

Ohh ja, dat moet met Izzy denk ik ook wel lukken. Ga ik morgen avond eens proberen.lor1_1984 schreef:Dees en Maylo schreef:Heb je een voorbeeld? Izzy haar haar is nog niet zo heel lang, dus veel mogelijkheden heb ik nog niet(of ik ben gewoon een kneus als het op haren in elastiekjes aankomt).lor1_1984 schreef:Ik gebruik ook rubberen elastiekjes en maak twee staartjes die ik naar achteren richt (en daar nog 2x aan een volgende pluk vastzet).
Veel handiger dan die grotere stiekjes, alleen ff opletten met vastbinden voor je een instant facelift geeft.
Zo is het zonder elastiekje.
Zijn wel transparante stiekjes op de foto maar voor het idee
Ik deed bij Tilly één rij, maar ook twee of drie elastiekjes achter elkaar.lor1_1984 schreef:Ik gebruik ook rubberen elastiekjes en maak twee staartjes die ik naar achteren richt (en daar nog 2x aan een volgende pluk vastzet).
Tilly is door de leeftijd wat uitgelubberd en heeft littekenweefsel rond de ogen.lor1_1984 schreef:Ik doe twee rijen omdat het haar net te kort is voor één rij maar wel voor zijn ogen hangt enzo vlak voor een trimbeurt.
En de knipjes idd gewoon voor de leuk.![]()
De eerste poging leidt standaard tot een instant facelift; te strak waardoor de ogen niet meer sluiten en hij een permanenteuitdrukking op zijn kop heeft.
![]()
![]()
Binnen een paar seconden zijn de stiekjes er dan weer uit en doe ik de volgende poging.