Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lola wil haar pillen niet meer eten
Moderator: moderatorteam
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Re: Lola wil haar pillen niet meer eten
UiteraardHillieS schreef:En anders binnenkort weer eens een check bij de da?

- HillieS
- Zeer actief
Daar ging ik ook wel vanuit hoor-Lilo- schreef:UiteraardHillieS schreef:En anders binnenkort weer eens een check bij de da?die hebben we in het najaar ook al meermaals gehad dus geen zorgen, ik weet de da te vinden

Maar 't niet lekker in d'r vel zitten enzo vind ikzelf altijd een oplet moment.

- -Lilo-
- Zeer actief
Ja, ik ook. Maar ze snaait wel steeds lekkers en ver genoeg van huis af vindt ze wandelen ook wel weer leuk. Ik denk dat ze ook een tandje prinsessigheid bij heeft gezetHillieS schreef:Daar ging ik ook wel vanuit hoor-Lilo- schreef:UiteraardHillieS schreef:En anders binnenkort weer eens een check bij de da?die hebben we in het najaar ook al meermaals gehad dus geen zorgen, ik weet de da te vinden
Maar 't niet lekker in d'r vel zitten enzo vind ikzelf altijd een oplet moment.

- HillieS
- Zeer actief
Lijkt me lastig ja-Lilo- schreef: Ja, ik ook. Maar ze snaait wel steeds lekkers en ver genoeg van huis af vindt ze wandelen ook wel weer leuk. Ik denk dat ze ook een tandje prinsessigheid bij heeft gezetgeen saaie brokjes en niet naar buiten in de kou. Maar ik vind het wel zenuwslopend hoor, zo’n oudere hond. Maar misschien ben ik gewoon wat te neurotisch, haha.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Zijn die druppels erg overheersend van geur/smaak? Anders zou je die nog apart in een beetje yoghurt kunnen mengen of door iets anders lekkers. Als ze toch kliekjes krijgt de druppels door de pastasaus doen bijvoorbeeld.
Qua pillen gebruik ik altijd leverworst of zo'n tube kaas. Twee vingers met een dikke dot, waarvan eentje met pil. Die eerst en dan blijven ze vaak likken tot de vinger schoon is en ze aan de tweede kunnen beginnen. Heb nog niet gemerkt dat ze die pillen opmerken. En ze krijgen hier ook altijd allebei smeerworst als een van de twee aan de pillen zit. Zo krijgen ze dus ook smeerworst zonder pillen en blijft het een feestelijk gebeuren.
Qua pillen gebruik ik altijd leverworst of zo'n tube kaas. Twee vingers met een dikke dot, waarvan eentje met pil. Die eerst en dan blijven ze vaak likken tot de vinger schoon is en ze aan de tweede kunnen beginnen. Heb nog niet gemerkt dat ze die pillen opmerken. En ze krijgen hier ook altijd allebei smeerworst als een van de twee aan de pillen zit. Zo krijgen ze dus ook smeerworst zonder pillen en blijft het een feestelijk gebeuren.
- -Lilo-
- Zeer actief
Het gore blikvoer doet z’n werk 
Los krijgt alleen kliekjes als er wat over is dus daar m’n hele strategie aan ophangen is niet zo handig, haha. En eten van mijn vingers (of een lepel oid) doet ze niet. Huuu, eng!

Los krijgt alleen kliekjes als er wat over is dus daar m’n hele strategie aan ophangen is niet zo handig, haha. En eten van mijn vingers (of een lepel oid) doet ze niet. Huuu, eng!
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
En toch kun je jezelf op die manier voor het lapje houden. Heb het zelf ook gehad: hij eet zus of zo nog wel dus zal wel meevallen. Helaas mezelf iets te lang zoetgehouden daarmee achteraf gezien.-Lilo- schreef:Ja, ik ook. Maar ze snaait wel steeds lekkers en ver genoeg van huis af vindt ze wandelen ook wel weer leuk. Ik denk dat ze ook een tandje prinsessigheid bij heeft gezetgeen saaie brokjes en niet naar buiten in de kou. Maar ik vind het wel zenuwslopend hoor, zo’n oudere hond. Maar misschien ben ik gewoon wat te neurotisch, haha.