Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Er is iets met Guus. Meedenken gewenst.
Moderator: moderatorteam
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Er is iets met Guus. Meedenken gewenst.
Beterschap voor allebei. Neem ook een kluif 

- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Beterschap allebei.
Klinkt mij ook als een knie ... hopelijk is het met wat rust ook gewoon gedaan straks .
Dat wankelen was misschien gewoon het uit balans zijn? Daarna heb je dat toch niet meer gezien?
Klinkt mij ook als een knie ... hopelijk is het met wat rust ook gewoon gedaan straks .
Dat wankelen was misschien gewoon het uit balans zijn? Daarna heb je dat toch niet meer gezien?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee dat wankelen was eenmalig. Vandaag twee keer beetje mank maar verder prima. Ik denk dat het een blessure is geweest door verstappen ofzo. Hoop dat het met een weekje rust weg zal zijn. Ik blijf wel benieuwd naar waarom hij zo vreemd en afwezig was.
- dagmar88
- Zeer actief
Gevallen terwijl hij lag te slapen? Zus rolt met wild dromen wel eens van de bank(leuning), dan is ze even helemaal het spoor bijster.laeken schreef:Nee dat wankelen was eenmalig. Vandaag twee keer beetje mank maar verder prima. Ik denk dat het een blessure is geweest door verstappen ofzo. Hoop dat het met een weekje rust weg zal zijn. Ik blijf wel benieuwd naar waarom hij zo vreemd en afwezig was.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat is ook wat ik het meest logisch vind. Maar het was wel eng en hij sliep niet want ik was net wakker en dan slaapt hij nooitdagmar88 schreef:Gevallen terwijl hij lag te slapen? Zus rolt met wild dromen wel eens van de bank(leuning), dan is ze even helemaal het spoor bijster.laeken schreef:Nee dat wankelen was eenmalig. Vandaag twee keer beetje mank maar verder prima. Ik denk dat het een blessure is geweest door verstappen ofzo. Hoop dat het met een weekje rust weg zal zijn. Ik blijf wel benieuwd naar waarom hij zo vreemd en afwezig was.