Droef zijn nagels zijn ineens hol. Dat waren ze niet en ik heb ze nu voor de 2de keer geknipt. De eerste keer dacht ik er niet zo veel van maar nu viel het me ineens wel heel erg op, zeker omdat er net een maand of 2 tussen heeft gezeten. Hij zit sinds een paar dagen ook steeds aan zijn duimnagel te likken en vind het eigenlijk niet prettig als ik er aan zit. Hij heeft pas ook een paar dagen stevig mank gelopen maar ik kon niks vinden en dat is nu over dus of dat er mee te maken heeft of vanuit zijn ellebogen kwam weet ik niet.
Iemand enig idee wat het kan zijn, of beter nog wat ik er aan kan doen?
Zaterdag moet ik sowieso even met hem langs de DA voor zijn snotneus omdat de druppels die hij gehad heeft niet voldoende hebben geholpen en krijgt hij waarschijnlijk een kuur antibiotica in tabletten ipv druppels. Dan laat ik dus ook zijn nagels wel even nakijken.
Verder is hij niet anders dan normaal, doet ook niet ziek aan. Het is dus allemaal geen bloedspoed maar ik ben wel benieuwt.
Dit is hoe zijn nagels er nu uit zien na het knippen, dat binnenste deel bedoel ik dus dat weg is als ik het niet knip.