Je hebt alles gedaan wat je kon voor lieve Oor.
Heel veel sterkte

Moderator: moderatorteam
mijke schreef:Bedankt allemaal. Wat een vreselijke dagHet is nu ook echt duidelijk op. Gister hoefde ze geen eten meer, alleen maar lekkere dingen. Vandaag hoeft ze helemaal niks meer. Als we het niet al besloten hadden, was het nu wel duidelijk. Ze ligt gewoon te wachten tot het voorbij is. Mijn lieve, lieve, lieve, lieve, vreselijk trouwe Oortje...
mijke schreef:Bedankt allemaal. Wat een vreselijke dagHet is nu ook echt duidelijk op. Gister hoefde ze geen eten meer, alleen maar lekkere dingen. Vandaag hoeft ze helemaal niks meer. Als we het niet al besloten hadden, was het nu wel duidelijk. Ze ligt gewoon te wachten tot het voorbij is. Mijn lieve, lieve, lieve, lieve, vreselijk trouwe Oortje...
Niet heel gek dat het nu echt op is. Ze vecht al 10-11 weken met alles wat ze heeft voor haar leven.gonnie schreef:mijke schreef:Bedankt allemaal. Wat een vreselijke dagHet is nu ook echt duidelijk op. Gister hoefde ze geen eten meer, alleen maar lekkere dingen. Vandaag hoeft ze helemaal niks meer. Als we het niet al besloten hadden, was het nu wel duidelijk. Ze ligt gewoon te wachten tot het voorbij is. Mijn lieve, lieve, lieve, lieve, vreselijk trouwe Oortje...
Ja, als ze echt geen eten meer wilt is het echt op. Nogmaals heel veel sterkte.