Je zou denken dat je op 11 of 12 januari je hond wel weer los kan laten, maar niet dus

Moderator: moderatorteam
Ik pik deze er even uit, want dat is precies wat nu gebeurt... vanaf oktober kunnen we niet meer ‘s avonds met de hond naar buiten, omdat er altijd wel ergens geknald wordt. Eind november/begin december moeten we iedere dag met de auto naar een gebied rijden waar we wel knalvrij de hond uit kunnen laten. De laatste twee weken van december kunnen we zelf ook niet meer ‘s avonds de deur uit omdat we de hond dan niet meer alleen kunnen laten. Met oud en nieuw moeten we naar een huisje in een vuurwerkvrij gebied. Dit alles doen we niet omdat we het leuk vinden, of dat we er zelf voor kiezen, maar omdat asociale bevolkingsgroepen het voor ons onmogelijk maken om ons gewone dagelijkse ritme aan te houden. En met mij zijn er heel veel anderen die precies hetzelfde moeten doen. Allemaal mensen die niet de vrijheid hebben om te leven zo als we het zouden willenStapper schreef:En het eindigt minder vrijheid om het leven te leven hoe je het zou willen. Regels. Ik kan niet beschrijven wat ik precies bedoel. Maar weet wel dat ik het jammer vind dat het zo gaat.