Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering meebestellen ?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Lotgering meebestellen ?
Ik voer onze herder op dit moment kivo en dogmeat. Vroeger voerde ik de honden ook lotgering maar mijn verkooppunt is daar al jaren geleden mee gestopt. 1 krat bestellen bij lotgering zelf wordt duur door de bezorgkosten. Is er iemand in Uden of omgeving die ook lotgering besteld met wie ik mee kan bestellen?
-
- Zeer actief
Re: Lotgering meebestellen ?
jammer dat je zo ver weg zit, want ik zit met het zelfde probleem, ik wil wel weer graag aan de lotgering, maar niet uitsluitend, 

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik bestel Lotgering via een dierenwinkel die hier elke week gratis bezorgd vanaf 25 euro ofzo. Dan bestel ik een 'combi deal', bestaande uit 35 rollen Lotgering (10 totaalvoer, 5 totaalvoer met extra kip, 5 met pens, 5 met vis, 5 met wild, 2 met paard, 1 kalkoen/zalm, 1 eend/rund en 1 eend/lam). Kost me op dit moment tegen de 40 euro. Toen ik begon met daar bestellen, bezorgden ze eens in de 2 weken en heb ik eerst moeten navragen of ik niet net buiten hun bezorg-regio viel (Rotterdam en Capelle werden wel genoemd, Krimpen niet). Je zou dus kunnen kijken of er geen dierenwinkel bij je in de buurt is die ook bezorgt en Lotgering verkoopt.
-
- Zeer actief
Ik heb al eens zitten zoeken tussen verkooppunten en vond een half jaar geleden een dierenwinkel in een plaats waar mijn partner regelmatig kwam die het verkocht. Alleen vragen zij 3 euro per kilo! Dat vind ik echt belachelijk veel voor lotgering....
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ze moeten er ook iets aan verdiemem. Ik weet dat Lotgering geen korting geeft aan verkooppunten. Die betalen de prijs op de site en ook de verzendkosten. Hoeveel ze ook bestellen. Dus dan klopt dat wel willen ze er iets aan overhoudenSuzieC1970 schreef:Ik heb al eens zitten zoeken tussen verkooppunten en vond een half jaar geleden een dierenwinkel in een plaats waar mijn partner regelmatig kwam die het verkocht. Alleen vragen zij 3 euro per kilo! Dat vind ik echt belachelijk veel voor lotgering....
Hun vriezers draaien ook niet op lucht

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- *Esther
- Zeer actief
Voor die kwaliteit is dat ook zo, ja.SuzieC1970 schreef:Ik heb al eens zitten zoeken tussen verkooppunten en vond een half jaar geleden een dierenwinkel in een plaats waar mijn partner regelmatig kwam die het verkocht. Alleen vragen zij 3 euro per kilo! Dat vind ik echt belachelijk veel voor lotgering....
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dus ze moeten er op toe gaan leggen?*Esther schreef:Voor die kwaliteit is dat ook zo, ja.SuzieC1970 schreef:Ik heb al eens zitten zoeken tussen verkooppunten en vond een half jaar geleden een dierenwinkel in een plaats waar mijn partner regelmatig kwam die het verkocht. Alleen vragen zij 3 euro per kilo! Dat vind ik echt belachelijk veel voor lotgering....
Kwaliteit vind ik overigens beter dan Barf Menu van €5,- p/kg

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
@Malinois, ik snap dat wel hoor. Maar voor 3 euro de kilo is het voor mij niet interessant om te voeren aangezien ik voor dogmeat en ook kivo minder betaal..
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Omdat die ook korting geven bij inkoop. De Wildmix van Lotgering betaal je €2,77 inkoop per kg voor dus €3,- vind ik.nog goedkoop. Wild kost bij Dogmeat ook veel duurder dan zit je al snel richting de €4,- a €5,- . Kivo heeft volgens mij geen wild.SuzieC1970 schreef:@Malinois, ik snap dat wel hoor. Maar voor 3 euro de kilo is het voor mij niet interessant om te voeren aangezien ik voor dogmeat en ook kivo minder betaal..
Maar ik snap jou ook wel hoor, ik deed dat eerst ook tot ik dus zag dat dit ook de inkoopprijs is voor de verkooppunten. Ook al bestel je een vrachtwagen vol.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Wij haalden het op de boerderij zelf in Abcoude, ik woon daar niet ver vanaf.
-
- Zeer actief
ik overweeg dus dan maar om gewoon naar zaandam te rijden is nog wel te doen haal ik het zelf op
wanneer het mij uitkomt want met onregelmatig werk zit je ook met die bezorging

- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
- Aantal honden: 1
Dat doen wij ook, en dat probeer ik dan te combineren met een moment wanneer we voor werk al (een soort van) in de buurt moeten zijn. Soms betekent dat dat er dan twee kratten vlees nog een paar uur in mijn auto liggen, maar dat gaat prima, dan is het nog steeds keihard bevroren. Ook omdat hun bezorgroute altijd een soort verrassing is en ik niet altijd mijn planning op die van hen kan afstemmen.S@ndr@ schreef:ik overweeg dus dan maar om gewoon naar zaandam te rijden is nog wel te doen haal ik het zelf opwanneer het mij uitkomt want met onregelmatig werk zit je ook met die bezorging
-
- Zeer actief
Zelf ophalen is voor mij niet echt te doen vanaf brabant haha...
Ik heb een winkel in Geffen gevonden die een krat compleet verkoopt voor ruim 33 euro dus da's best te doen! Als ik straks wat meer vriesruimte heb dan loont het wel om te bestellen bij Lotgering zelf.
Ik heb een winkel in Geffen gevonden die een krat compleet verkoopt voor ruim 33 euro dus da's best te doen! Als ik straks wat meer vriesruimte heb dan loont het wel om te bestellen bij Lotgering zelf.