Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bijna een herder
Moderator: moderatorteam
- ceciel
- Zeer actief
Bijna een herder
Toch? Met die oortjes?

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- ceciel
- Zeer actief
Re: Bijna een herder
Denk dat ie helemaal niet opvalt in de roedel van Malinoisbram en thijs schreef:Nee
- ceciel
- Zeer actief
runninggirl schreef:ja. bijna.
- runninggirl
- Zeer actief
Ja, maar dat komt omdat onze Jura een kruising herder met boxer is. Dus ik ben wel wat gewend.ceciel schreef:runninggirl schreef:ja. bijna.
ja jij ziet het ook hè?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Neuh hoor, dat valt niet opceciel schreef:Denk dat ie helemaal niet opvalt in de roedel van Malinoisbram en thijs schreef:Nee

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ceciel
- Zeer actief
malinois schreef:Neuh hoor, dat valt niet opceciel schreef:Denk dat ie helemaal niet opvalt in de roedel van Malinoisbram en thijs schreef:Nee
- bram en thijs
- Zeer actief
Hij is de roedel van Malinoisceciel schreef: Denk dat ie helemaal niet opvalt in de roedel van Malinois

-
Persistence
- Zeer actief
Zonder lenzen zie ik het verschil nietceciel schreef:Toch? Met die oortjes?

-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- Aantal honden: 2
Maakt niet uit waar hij op lijkt, het blijft een lekker ding 
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
bram en thijs schreef:Hij is de roedel van Malinoisceciel schreef: Denk dat ie helemaal niet opvalt in de roedel van Malinois

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- bram en thijs
- Zeer actief
Inderdaad, dat helptPersistence schreef: Zonder lenzen zie ik het verschil niet

- dagmar88
- Zeer actief
malinois schreef:bram en thijs schreef:Hij is de roedel van Malinoisceciel schreef: Denk dat ie helemaal niet opvalt in de roedel van Malinois
Met straks zo'n beul en een mastiff in de groei ben ik in ieder geval niet jaloers op je voerrekening
- dagmar88
- Zeer actief
Heavy schreef: Ik snap trouwens dat Dagmar vergelijkt met haar kleine hondjes hoor
Maar ik krijg ook vaak commentaar over onze twee honden![]()
Die zullen wel veel eten zeker ? Dat is niet goedkoop?
En dat zijn dan mensen die zelf een paard hebben
Alsof die kleintjes voor mij normaal zijn. Ben met m'n opvanger pas nog naar de dierenarts gerend omdat ik het idee had dat ze grof afgevallen was.
Dat bleek dus op een paar maanden van 3.3 naar 3.2 kilo
Ik weet "toevallig" wat een molosser in de groei eet.
- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef:Mensen dachten altijd dat mijn Deerhounds ook kilo's voer per dag vraten. Dat viel enorm mee.dagmar88 schreef: Ik weet "toevallig" wat een molosser in de groei eet.
Nou zal een molosser inderdaad meer vreten dan een grote windhond.
Maar ach, als je nou eens niet die twee pakken kankerstokken per dag rookt dan is dat prachtig te overzien hoor
Zo actief zijn ze niet, die ukken eten in verhouding veel meer. Maar in de groei is het stevig
- ceciel
- Zeer actief
Het is natuurlijk ook wel een beetje een gekke liefhebberij om honden met het formaat van een flinke volwassen vent te willen hebben.
Gevolg is dat je een soort wandelende attractie bent en daar horen vragen bij. Inderdaad wat ie wel niet eet, of ik drollen opruim met een vuilniszak, of we er een zadel bij hebben gekregen, wat het weegt enz.
Nu moet ik zeggen dat Styx helemaal niet zoveel eet, 1400 gram kvv per dag en soms rammelt hij aan de deur van het washok en blieft hij nog een portie brokken
Baby Linc zal zo'n 10 kilo zijn als we hem ophalen dus dat begint beschaafd met een pondje kvv. Maar ik ga ervan uit dat hij vergelijkbaar zal groeien als Styx en die kwam gemiddeld 10 kilo aan per maand. En roken doe ik ook nog..
Ik ga failliet
Gevolg is dat je een soort wandelende attractie bent en daar horen vragen bij. Inderdaad wat ie wel niet eet, of ik drollen opruim met een vuilniszak, of we er een zadel bij hebben gekregen, wat het weegt enz.
Nu moet ik zeggen dat Styx helemaal niet zoveel eet, 1400 gram kvv per dag en soms rammelt hij aan de deur van het washok en blieft hij nog een portie brokken
Baby Linc zal zo'n 10 kilo zijn als we hem ophalen dus dat begint beschaafd met een pondje kvv. Maar ik ga ervan uit dat hij vergelijkbaar zal groeien als Styx en die kwam gemiddeld 10 kilo aan per maand. En roken doe ik ook nog..
Ik ga failliet
- bram en thijs
- Zeer actief
De jongens aten ook niet zoveel. Maar ze aten het wel, iedere dag. Roken doen we dan weer niet

- dagmar88
- Zeer actief
ceciel schreef:Het is natuurlijk ook wel een beetje een gekke liefhebberij om honden met het formaat van een flinke volwassen vent te willen hebben.
En altijd ging het over castratie, anders zouden ze met me aan de haal gaan. Ik ben zelf een veredelde tuinkabouter
En nu met drie "aparte" honden is het weer een wandelend circus
- dagmar88
- Zeer actief
Tientje per maand. Net als de twee kleinste hondjes hierNanna schreef: dat is een duurdere liefhebberij.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier eten ze met zijn 3-en 2 kg kvv per dag dus hij valt niet op tussen de aardbeien...ceciel schreef:Het is natuurlijk ook wel een beetje een gekke liefhebberij om honden met het formaat van een flinke volwassen vent te willen hebben.
Nu moet ik zeggen dat Styx helemaal niet zoveel eet, 1400 gram kvv per dag en soms rammelt hij aan de deur van het washok en blieft hij nog een portie brokken![]()
Ik ga failliet