Even poseren

En Karels meest intelligente blik nog eens

edit - vergeet ik de disclaimer!
Karel is 100% Labrador, dat ie zo'n hangbek heeft kan ie ook niet helpen. Een kopie van zijn stamboom is opvraagbaar bij mij
Moderator: moderatorteam

Haha, dat doe ik ook regelmatigbasil schreef:Zoenen. Karel moet je zoenen![]()
En Joy is altijd leukVrolijk meisje
Hahah welke wil je? Kan Karel wel een keer langsbrengen hoorNanna schreef:Ach, oetietoetie....kom maar bij mamma hoor
Hahaha ja Joy is aan de ene kant van het Labradorspectrum en Karel zit helemaal aan de andere kant hahaha. Gelukkig is hij niet al te lomp met haardagmar88 schreef:Wat een popje naast Karel.
Hahah, wat grappig! Veel mensen vinden hem wel schattig geloof ik, hij is ook wel echt knuffelbaar. Het is een beetje zon kind dat tegen zijn wil in door zijn kleffe tante continu geknuffeld wordt, hij vindt het maar zo-zo. Even is wel leuk maar niet te veelCatho schreef:Oh wat leuk zo samen![]()
Ik heb echt zo'n zwak voor Karel. Die lieve kop. Hoe kom je nog ergens aan toe? Ik zou de hele dag zoenen
Hahaha! Uhuh... Hij heeft nogal een 'natte bek' dus dan weet je hetNanna schreef:haha! Dan zoen ik hem de godganse dag op zijn sensuele lipjessbientje schreef:Hahah welke wil je? Kan Karel wel een keer langsbrengen hoorNanna schreef:Ach, oetietoetie....kom maar bij mamma hoor