Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kussen verschuift in mand
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Kussen verschuift in mand
Laatst een steigerhouten mand gekocht.
Daar zit een gladde ondergrond in.
Nooit bij nagedacht dat het kussen dus verschuift zodra mijn hond uit de mand gaat, of zodra hij op het kussen staat.
Nu zat ik te denken aan een rubber mat in de mand en dan het kussen erin.
Zou dat helpen?
En waar koop ik dan een rubber mat die ook echt blijft liggen op een gladde ondergrond?
Ook zag ik ergens anti-slip stickers.
Maar zou dat wel werken?
Zelf denk ik aan het hele oppervlak van de mand ( 100x70 cm ) te bedekken met iets wat dus anti-slip is.
Hoe zouden jullie dit probleem aanpakken?
Hebben jullie tips?
Daar zit een gladde ondergrond in.
Nooit bij nagedacht dat het kussen dus verschuift zodra mijn hond uit de mand gaat, of zodra hij op het kussen staat.
Nu zat ik te denken aan een rubber mat in de mand en dan het kussen erin.
Zou dat helpen?
En waar koop ik dan een rubber mat die ook echt blijft liggen op een gladde ondergrond?
Ook zag ik ergens anti-slip stickers.
Maar zou dat wel werken?
Zelf denk ik aan het hele oppervlak van de mand ( 100x70 cm ) te bedekken met iets wat dus anti-slip is.
Hoe zouden jullie dit probleem aanpakken?
Hebben jullie tips?
-
- Zeer actief
Re: Kussen verschuift in mand
heel simpel: duizenddingenmatje van de action of een yogamatje van de action...? OP maak knippen dan...
Suzanne
Suzanne
-
- Zeer actief
Idd, goede ideeën 

-
- Zeer actief
Dan alleen de matjes wel even vast lijmen denk ikNanna schreef:Douchematje op maat knippen en er omgekeerd in leggen. Dus met de noppen naar boven.

Anders verschuift het nog, haha

Maar dit is echt een goed idee

-
- Zeer actief
Die rubber matjes kun je gewoon bij de Action halen.
-
- Zeer actief
Ik ga daar inderdaad even kijken van de weekPersistence schreef:Die rubber matjes kun je gewoon bij de Action halen.

-
- Zeer actief
Die kosten echt geen drol en gebruik ik ook voor de houten mand
Ik bedenk me ineens, dat ik voor iets anders eens van dat supersterke klittenband heb gebruikt, dat plak je aan beide kanten. Dat zou je misschien ook nog aan de randen van het kussen kunnen plakken aan de onderkant, is misschien alleen minder praktisch voor wassen. (overigens was het niet zo supersterk, want het donderde naar beneden bij mij, maar een kussen moet wel lukken
)

Ik bedenk me ineens, dat ik voor iets anders eens van dat supersterke klittenband heb gebruikt, dat plak je aan beide kanten. Dat zou je misschien ook nog aan de randen van het kussen kunnen plakken aan de onderkant, is misschien alleen minder praktisch voor wassen. (overigens was het niet zo supersterk, want het donderde naar beneden bij mij, maar een kussen moet wel lukken

- Simone-H
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik zag vanmiddag bij Karwei een "antislip kleed" liggen.
Volgens het kaartje wat erbij hing was het voor het wegglijden van een karpet ofzo op een houten vloer.
Zo'n kleed knip je heel gemakkelijk op maat.
Volgens het kaartje wat erbij hing was het voor het wegglijden van een karpet ofzo op een houten vloer.
Zo'n kleed knip je heel gemakkelijk op maat.
Verander wat je niet kunt accepteren
Accepteer wat je niet kunt veranderen
Accepteer wat je niet kunt veranderen
- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Dubbelzijdig tapijttape, bij de bouwmarkt voor een habbekrats te koop, en is effectiever dan anti-slip gedoetjes
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Ik heb onderin de houten mand een stuk vloerbedekking geplakt, met tapijttape. Daarop een kussen en daarop een dekbed dat ik regelmatig even goed leg. Het kussen schuift niet want die heb ik precies op maat gemaakt.
In de bench in de auto ligt onder 't kussen een stuk anti-slipmat van de action. Niet omdat ik te beroerd ben om het kussen goed te leggen, maar de bodemplaat is superglad en dan liggen ze al snel na wat draaien op de houten plaat, tijdens het auto rijden. En dat vind ik zielig
In de bench in de auto ligt onder 't kussen een stuk anti-slipmat van de action. Niet omdat ik te beroerd ben om het kussen goed te leggen, maar de bodemplaat is superglad en dan liggen ze al snel na wat draaien op de houten plaat, tijdens het auto rijden. En dat vind ik zielig

- dagmar88
- Zeer actief
Ik zou best een magisch bankkleed willen dat altijd netjes blijft liggen hoor. Dat is niet twee keer per dag, dat moet 600 keer per dag onder verwijtende blikken goed gelegd worden.Cleva schreef: Overigens...en nou moet je niet boos worden...vraag ik me af in welk heelal mensen niet het bed van hun hond op moeten maken.
Is dat teveel moeite? Leg dat mandje gewoon recht met je heilige handjes. Of met je voet voor mijn part.
En dan moeten ze hem zelf nog even perfect herschikken. Stampen, plukken, rondjes draaien.
Op een propje liggen is dierenmishandeling

Een weekje Roemeens asiel zou ze goed doen

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1