Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Omaatje Tilly

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Omaatje Tilly

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ze was weer toe aan een trimbeurt. Dat haar groeit snel in haar ogen en bekje, dus heb alles er lekker fris afgeknipt :mrgreen:
En haar voetjes kort. Ik schrok van de nagels, die zijn nog maar kort geleden geknipt :schrik:
Dat is een klusje voor vanavond.

Afbeelding

Fohnen vindt ze lekker.

https://www.facebook.com/dagmar.sinke/v ... 242538443/

:lol1: Meteen een heel ander hondje.

Afbeelding

:LOL: De overgebleven tanden.

Afbeelding

Even netjes zitten.

Afbeelding

Stukkie kippenvel.

Afbeelding

Ze kent niks, het is haast niet te geloven dat ze dertien jaar lang in huis heeft gewoond.
De verwaarlozing heeft zijn sporen nagelaten, maar op zich is ze in goede doen. Heel lief en makkelijk. Met de zindelijkheid gaat het inmiddels ook prima.
Ze zit me niet in de weg, ze draait gewoon mee. Maar ik kom er niet aan toe haar de basis bij te brengen en het is voor haar gewoon druk met al die jonge honden.
Volgens mij kan ze nog best wat leren.
Hopelijk vindt ze in 2020 een goede baas, dat heeft ze echt verdiend na alle ellende.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Re: Omaatje Tilly

Ongelezen bericht door Maryanne »

Het is wel een schatje :I:
dagmar88
Zeer actief

Nanna schreef:Ik wist niet dat je haar nog had. Leuk beestje, net een powder puffje :I:
:wink: We gingen nog regelmatig met Tilly naar het hospice. Heb haar wat langer gehouden omdat het einde van de baas in zicht was.
Een herplaatsing hoefde er niet zo nodig bovenop. Nu is baas dood en ga ik eens beginnen te zoeken naar een goed thuis voor Tante Til.

:lol1: Vind haar ook wel wat van een chinees hebben ja, daarom leek me een kaal snoetje wel geinig.
Nog best gelukt. Heb jaren terug een keer een poedelmixje verknipt en me er nooit meer aan gewaagd :LOL:
Ze is een maltezer kruising, waarmee is niet bekend.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

dagmar88 schreef:Ze kent niks, het is haast niet te geloven dat ze dertien jaar lang in huis heeft gewoond.
De verwaarlozing heeft zijn sporen nagelaten, maar op zich is ze in goede doen. Heel lief en makkelijk. Met de zindelijkheid gaat het inmiddels ook prima.
Ze zit me niet in de weg, ze draait gewoon mee. Maar ik kom er niet aan toe haar de basis bij te brengen en het is voor haar gewoon druk met al die jonge honden.
Volgens mij kan ze nog best wat leren.
Hopelijk vindt ze in 2020 een goede baas, dat heeft ze echt verdiend na alle ellende.
Wat apart joh. Fijn dat ze nu wel in goede doen is, hopelijk vind je nog een fijne plek voor haar. Je hebt haar leuk geknipt, voor zover ik het kan zien op deze foto's :engel: .
dagmar88
Zeer actief

Zamunda schreef: Wat apart joh. Fijn dat ze nu wel in goede doen is, hopelijk vind je nog een fijne plek voor haar. Je hebt haar leuk geknipt, voor zover ik het kan zien op deze foto's :engel: .
:LOL: Ja kak, heb 'n camera stuk laten vallen.

Morgen een herkansing, misschien wil het buiten met de budgettelefoon en veel lekkers een beetje lukken.
Dan doe ik meteen een mooi strikje op haar kop :engel:

Ze komt uit bijzonder ernstige omstandigheden.Van die dingen die je normaal alleen op tv ziet.
Niet uit kwaaiigheid, maar dat maakt het er voor 't hondje niet lolliger op. Maar goed, het is een taaie, volgens mij is ze het ver vergeten.
Een paar maanden terug schuurden de vilten tegen haar hoornvlies op en mocht ik er nog niet naar wijzen of ze begon al te krijsen en bijten.
Nu is ze hartstikke braaf geweest terwijl ik heel dicht op de ogen heb geknipt, dus met dat vertrouwen komt het ook wel weer goed.
dagmar88
Zeer actief

:D Er is al een mevrouw met serieuze interesse, ben benieuwd. Volgend jaar komt ze kijken.
Dennenappel
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Nou, wat een dotje :80:
Daar kan ik nou meteen voor vallen.
Ze doet me aan mijn Kiki denken.
Hoop dat ze een passend plekje vind waar ze lekker met pensioen kan zijn.
Fijn dat je dit hebt kunnen doen.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”